پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسنپ

اسنپ و تپسی از حجم ترافیک کاسته اند

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اپلیکیشن‌های جدید در حوزه حمل‌و‌نقل نظیر اسنپ و تپسی از حجم ترافیک کاسته‌اند و باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند. محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رویکرد خود نسبت به فعالیت اسنپ، تپسی و روش‌های […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اپلیکیشن‌های جدید در حوزه حمل‌و‌نقل نظیر اسنپ و تپسی از حجم ترافیک کاسته‌اند و باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.

محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره رویکرد خود نسبت به فعالیت اسنپ، تپسی و روش‌های جدید حمل و نقل گفت: این سرویس‌های جدید حمل‌ونقل کیفیت خوبی دارند و جا دارد از آنها استقبال کنیم، اما به نظرم باید تحت نظارت قرار گیرند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید نظارت بر این اپلیکیشن‌ها صورت گیرد، افزود: اینکه عده‌ای استدلال می‌کنند، این سرویس‌های حمل و نقل جزو تاکسیرانی نبوده و فقط یک اپلیکیشن هستند، یک نگرش اشتباه و ساده‌انگارانه است.

پورسیدآقایی با اشاره به اهمیت روش‌های حمل‌و‌نقل جدید در زندگی روزمره مردم ادامه داد: این اپلیکیشن‌ها امروز تبدیل به بزرگترین آژانس‌های سرویسی تاکسی شده‌اند و در همین راستا باید توسعه یابند و ضوابط تاکسیرانی روی آنها اعمال شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سیستم حمل و نقل عمومی جدید باید تشویق شوند، ادامه داد: این سیستم‌ها موجب کاهش ترافیک می‌شوند، چرا که میزان تردد ماشین‌های خالی در شهر را کم می‌کنند، منتهی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.

کدام رانندگان در اسنپ و تپسی معاف از مالیات هستند؟

پراید هم به جمع کارپینویی‌ها آمد

مالیات برای رانندگان اسنپ و تپسی

رانندگان اسنپ چگونه جذب می شوند؟

کارپینو ، رقیب جدید تاکسی های آنلاین در ایران

تاکسی های آنلاین باید سازماندهی شوند

جریمه ۳۰۰ هزار ریالی تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوز

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی