پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سقوط اتوبوس به دره

11 کشته در حادثه سقوط اتوبوس به دره (محور تهران-جاجرود)

بامداد امروز سه شنبه (21 شهریور ماه 96) یک دستگاه اتوبوس در محور تهران-جاجرود به دره سقوط کرد. بر اساس گزارش‌ها در حادثه سقوط اتوبوس به دره تاکنون دست‌کم 11 کشته و 27 مجروح برجای گذشته است. سامانه جامع مدیریت حوادث و سوانح حمل و نقلی کشور اعلام کرد، این تصادف در محور تهران-جاجرود و محدوده سعیدآباد […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

بامداد امروز سه شنبه (21 شهریور ماه 96) یک دستگاه اتوبوس در محور تهران-جاجرود به دره سقوط کرد. بر اساس گزارش‌ها در حادثه سقوط اتوبوس به دره تاکنون دست‌کم 11 کشته و 27 مجروح برجای گذشته است.

سامانه جامع مدیریت حوادث و سوانح حمل و نقلی کشور اعلام کرد، این تصادف در محور تهران-جاجرود و محدوده سعیدآباد روی داده و در اثر آن دست‌کم 11 تن کشته و 27 تن مجروح شدند.

بر اساس اعلام این سامانه، علت وقوع این حادثه که بامداد امروز (سه‌شنبه) روی داد، تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

در همین حال، سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس ولوو در جاده تهران-آبعلی واژگون و به دره سقوط کرد که در پی این حادثه، 11 تن فوت و 26 تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: این حادثه ساعت 2:25 بامداد امروز (سه شنبه 21 شهریور ماه 96) در کیلومتر پنج محور تهران-آبعلی در محور قدیم تهران-جاجرود بعد از خردمشت رخ داد. بلافاصله پس از اطلاع 16 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید که  27 مصدوم این حادثه به مراکز درمانی انتقال یافتند  و متاسفانه 11 نفر به دلیل شدت جراحات در محل حادثه جان باختند.

وی افزود: اتوبوس ولوو با 37 مسافر  و دو راننده و کمک‌راننده از مبدأ کرج به سمت ساری در حال حرکت بود. این اتوبوس متعلق به شرکت آریا سفر استان البرز بود.

سرهنگ رحمانی در مورد علت حادثه نیز گفت: این مسأله در دست بررسی است. این در حالی است که رییس پلیس راه شرق استان تهران در مورد علت بروز این حادثه گفت: بررسی های اولیه نقص فنی خودرو را تایید می کند با این حال علت دقیق این حادثه تاسف بار متعاقبا با بررسی دقیق کارشناسی مشخص خواهد شد .

سقوط اتوبوس به دره

رییس پلیس راه شرق استان تهران نیز گفت: این اتوبوس مسافربری که از شهر کرج به سمت ساری در حرکت بود، از مسیر اصلی منحرف و یک  کیلومتر مانده به پل جاجرود در محور قدیم به دره ای 50 متری سقوط کرد.
سرهنگ محبی افزود : عملیات امداد و نجات مصدومان از همان لحظات اولیه آغاز شد و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، 27 مصدوم این حادثه به بیمارستان های مختلف شهر تهران منتقل شدند.

وی افزود : عملیات امدادی ساعت 6 صبح امروز خاتمه یافت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی