پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروها فرسوده

تعیین تکلیف خودروهای مجهول المالک را جدی بگیرد

حتما تا کنون به خودروهای فرسوده رها شده کنار خیابان ها برخورده اید. جالب است بدانید ۴۶۰خودرو فرسوده از این دست یا به عبارتی دیگر، خودروهای مجهول المالک در مرکز زباله البرز نگهداری می‌شوند که باید تعین تکلیف شوند. رئیس پلیس راهور از مالکان خودروهای رها شده خواست برای تعیین تکلیف خودروی خود به سازمان مدیریت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

حتما تا کنون به خودروهای فرسوده رها شده کنار خیابان ها برخورده اید. جالب است بدانید ۴۶۰خودرو فرسوده از این دست یا به عبارتی دیگر، خودروهای مجهول المالک در مرکز زباله البرز نگهداری می‌شوند که باید تعین تکلیف شوند. رئیس پلیس راهور از مالکان خودروهای رها شده خواست برای تعیین تکلیف خودروی خود به سازمان مدیریت پسماند شهرداری مراجعه کنند.

سرهنگ پوربافرانی خودروهای رها شده را سبب زشت شدن نمای شهری و محلی برای معتادان به مواد مخدر دانست و افزود: شهروندان می توانند با شماره تلفن137 موقعیت خودروهای فرسوده را که در سطح معابر شهر رها شده و ایجاد مزاحمت می کنند اطلاع دهند.

رئیس پلیس راهور، ستاد اموال تملیکی فرمان حضرت امام را مرجع قانونی تعین تکلیف خودروهای مجهول المالک اعلام کرد و افزود:اگر مالک خوروی جمع آوری شده بیش از سه سال برای تعین تکلیف وسیله نقلیه خود مراجعه نکند بر اساس قانون از طریق این ستاد خودرو تعین تکلیف و در مواردی به مزایده گذاشته خواهد شد.

سرهنگ پوربافرانی به هزینه هایی که مالکان این نوع خودروها باید بپردازند اشاره و تصریح کرد: مالکان باید بر اساس زمانی که خودروی آنها در پارکینگ نگهداری شده است، هزینه انتقال و کارشناس تشخیص هویت هزینه بپردازند که البته حق اعتراض و رسیدگی دوباره برای مقدار این هزینه ها نیز وجود دارد.

چگونه وام خرید خودرو دریافت کنیم؟

پلاک تاریخی در پیچ خواستن یا نخواستن

خرید و فروش خودروهای فرسوده ممنوع شد

نقش کلیدی تجهیزات هوشمند پلیس در اعمال قانون خودروهای فرسوده

ممنوعیت تردد خودروهای بالای 20 سال

پرونده کامیون های فرسوده زیر دست کمیته صنعت

تعویض خودرو فرسوده با تسهیلات بدون بهره

58 هزار دستگاه خودرو فرسوده در پایتخت

تا پایان امسال 470 هزار خودرو فرسوده اسقاط خواهد شد

راهکار جالب دولت برای کاهش آلودگی هوا/ خودروهای فرسوده

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی