پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ایران خودرو

خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنان در مسیر پیشرفت

نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو ، در بهار ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ امتیاز افزایش یافته است و این نشان از این می دهد که روند صعودی خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنان […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۶

نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می دهد، رضایت‌ مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو ، در بهار ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ امتیاز افزایش یافته است و این نشان از این می دهد که روند صعودی خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنان به قوت خود باقیست.

به نقل از روابط عمومی ایساکو، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: طبق گزارش شهریور شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساکو که در بهار سال گذشته عدد 711 را نشان می‌داد در سه ماهه ابتدای سال 96 به 736 رسید و شرکت ایساکو با بهبود عملکرد خود باز هم موفق به افزایش چشمگیر رضایت مشتریان شد.
رضا حسینی افزود: این در حالی‌ است که شرکت ایساکو، پیش از این در ارزیابی مربوط به سال 95 برای هشتمین بار متوالی، مقام اول خدمات پس از فروش در بین تمامی خودروسازان کشور را از آن خود کرده بود.

وی افزود: ایساکو سال 96 را با برنامه «جهش» آغاز کرد که این برنامه بر مبنای سه عنوان «جلب» اعتماد مشتریان و ارتقای برند ایران خودرو، «هوشمندی» در فروش، کیفیت و افزایش بهره‌وری در فرآیندها و «شناسایی» نیاز مشتریان،‌ طراحی و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش اجرایی شد تا سطح رضایت‌مندی دارندگان محصولات ایران خودرو از خدمات پس از فروش بیش از پیش ارتقاء یابد.

حسینی تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌ «جهش»، ایساکو با بهبود در فرآیندهای پذیرش تا ترخیص، پیش‌بینی ‌و کاهش زمان تعمیرات، به‌روزآوری و بهینه‌سازی سیستم‌ جامع خدمات و بازرگانی نمایندگی‌ها و بازنگری در سیستم مدیریت موجودی قطعات یدکی انبارها، موفق به افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شده است.

وی در پایان گفت: در ادامه سال جاری با هدف قرار دادن کسب رتبه اول خدمات در سطح کشور، ارائه خدماتی جامع و مثال‌زدنی را برای مشتریان در سرفصل کار خود قرار داده‌ایم.

توصیه کم هزینه یک سارق کامپیوتر خودرو به خودروسازان!

جهش قابل توجهي در امور مالي ايران خودرو شاهد هستيم

همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک

همکاری ایران خودرو و خودروساز ژاپنی

(سامانه پیامکی اصل بخرید) ایساکو راهی برای تشخیص قطعات اصلی

وجه خرید محصولات صرفا به حساب ایران خودرو واریز شود

داخلی سازی 40 درصدی پژو 2008 تا پایان سال 97

چگونه ایساکو عنوان بهترین خدمات پس از فروش خودرو را از آن خود کرد؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی