پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

hyundai-project-ioniq

برنامه ریزی هیوندای برای سال 2030

برنامه ریزی هیوندای برای 23 سال آینده و تولید خودرو هیبریدی و تمام الکترونیکی : آیونیک اولین خودرو آن است که به زودی روانه بازار خواهد شد و برای رقابت پا به عرصه جهانی گذاشته است که در ذیل به شرح توصیف شده است. به گرازش پایگاه خبری جوان خودرو، شاید اگر بشنوید که مرسدس […]

امیر
دوشنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۶

برنامه ریزی هیوندای برای 23 سال آینده و تولید خودرو هیبریدی و تمام الکترونیکی : آیونیک اولین خودرو آن است که به زودی روانه بازار خواهد شد و برای رقابت پا به عرصه جهانی گذاشته است که در ذیل به شرح توصیف شده است.

به گرازش پایگاه خبری جوان خودرو، شاید اگر بشنوید که مرسدس بنز یا خودروسازان اروپایی یا ژاپنی برای سال 2030 برنامه ریزی کرده اند تعجب نکنید اما اگر بشنوید که این هیوندای بوده که در حال برنامه ریزی برای 23 سال آینده خود است، بدون شک حیرت زده می شوید. هیوندای اولین گام به سوی آینده را با پروژه Ioniq آغاز کرد، یک خودرو خانوادگی، زیبا و با کیفیت که در دو نسخه هیبریدی (برای رقابت با تویوتا پریوس) و یک نسخه تمام الکتریکی (برای رقابت با نیسان لیف) عرضه می شود.

پیرو این اقدام، هیوندای زیر مجموعه ای را با نام Ioniq Lab راه اندازه کرده است. این زیر مجموعه توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاه ملی سئول با نام Soon Jong Lee هدایت می شود که مدیریت سازمان ملی پژوهش و طراحی آینده را در سئول نیز بر عهده دارد. وی در کنار 10 محقق و 10 مشاور، مسئول هستند تا آینده صنعت خودروسازی را در Ioniq Lab برای هیوندای پیش بینی کنند.

پروژه آیونیک

پروژه آیونیک

این تیم مجرب، در اولین قدم، 12 گرایشی را که در آینده به وقوع خواهد پیوست، استخراج کرده اند. آگاهی از این گرایشات این مزیت را دارد که هیوندای می تواند به عنوان یک خودروساز پیشرو، بر روی عوامل تأثیرگذار بر روی خرید خودرو توسط مشتری، سرمایه گذاری کرده تا بتواند بازار آینده را تسخیر کند.

هیوندای آیونیک

هیوندای آیونیک

کلیت این 12 گرایش حاکی از آینده ای بوده که اکثر جمعیت دنیا را قشر مسن تشکیل می دهند و در کلان شهرها زندگی می کنند. اما جمعیت قابل توجهی از افراد هم به دلیل پیشرفت فناوری و زندگی، در خارج از کلان شهره ها و شهره های کوچک زندگی می کنند. اتصال به اینترنت و تبادل اطلاعات، آینده بشریت را رقم می زند. بنابراین تبادل اطلاعات از داخل فضای بسته خودرو با سرنشینان خودروهای دیگر، از عواملی است که می تواند آینده صنعت حمل و نقل را شدیدأ تحت تأثیر قرار دهد.

شرکت های مختلفی در آینده در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری و مشارکت می کنند تا بتوانند به فناوری های پیشرفته تری دست پیدا کنند. مسائل و مشکلات عدیده مرتبط با محیط زیست، جرایم رایانه ای و همچنین تروریسم، بطور روزافزونی بیشتر و بیشتر می شود. پیشرفت چشمگیر هوش مصنوعی و ربات ها علاوه بر اینکه مزایای بیشماری دارند، با معایب بیشماری نیز همراه هستند که ممکن است نسل بشر را به خطر بیندازند. تمامی این پیشرفت ها، موجب بیکار شدن کارگران و تولید کاملأ رباتیک می شود که به طبع، مسائل و مشکلات خود را دارا می باشد. بنابراین در این جامعه، برگ برنده کسی است که خلاقیت و نوآوری را ارائه دهد.

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

استقبال کم نظیر از رنو ساندرو استپ وی

فصل الخطاب ماجرای معیار مالکیت خودرو / الزام ثبت سند خودرو

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری گوگل برای خودروی خودران

میزان رضایت مشتریان از خودروهای اتوماتیک

بهمن دیزل در هشتمین نمایشگاه بین المللی لبنیات و صنایع وابسته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی