پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو 7 تست فنی

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

چه کسی گمان می برد تا کمتر از یک دهه چینی ها پای خود را به بزرگترین رویداد خودرویی جهان باز کنند؟ در طول برگزاری بزرگترین همایش خودرویی جهان در فرانکفورت ، شرکت چری به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین با ارائه مدل تیگو اکسیید و مدل مفهومی کوپه نشان داد که […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

چه کسی گمان می برد تا کمتر از یک دهه چینی ها پای خود را به بزرگترین رویداد خودرویی جهان باز کنند؟ در طول برگزاری بزرگترین همایش خودرویی جهان در فرانکفورت ، شرکت چری به عنوان بزرگترین صادر کننده خودرو از کشور چین با ارائه مدل تیگو اکسیید و مدل مفهومی کوپه نشان داد که باید دیدگاه را به طور کلی در مورد چینیها تغییر داد و شرکت چری به عنوان این پرچمدار به خوبی این پیغام را مخابره کرد.

برای اثبات و لمس موضوع فوق می توان نگاهی به فعالیت چری و روند پیشرفت و توسعه محصولات آن در بازار کشور داشت ، اخیرا تیگو7 به عنوان لوکس ترین خودروی چینی توسط شرکت مدیران خودرو راهی بازار شده، خودرویی با طراحی و استایل کاملا به روز که روی کاغذ حریفان کره ایی و ژاپنی خود را به چالش می کشد.

خودروی تیگو7 را می توان شروع استراتژی چری برای تولید محصولی جهانی و فتح  بازارهای بین المللی دانست ، درست در جایی که نشریه ژاپنی معتبر کاراستایل لقب زیباترین خودروی چینی را به این محصول می دهد و موتور 1.5 لیتری توربو آن موفق به دریافت جوایز گوناگون در زمینه بهره وری می گردد که با هماهنگی گیربکس دوکلاچه خود که توسط شرکت آلمانی معتبر و پر سابقه گتراگ ساخته شده ، چهره ایی متفاوت را به این خودرو بخشیده است.

آنچه اهمیت دارد، پیشرفت سریع در کوتاه ترین زمان ممکن  برای شرکت چری و توجه به نیاز و خواست مشتریان که مدام در حال تغییرند است که در نهایت در خودرویی چون تیگو7 تبلور یافته است.

اولین نماینده قد بلند چری برای حضور در اروپا/ معرفی چری Exeed TX

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری

اولین سری چری تیگو7 تحویل مشتریان شد + گزارش

چری تیگو7 در تهران رونمایی شد + قیمت آن در بازار

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

تجربه رانندگی با چری تیگو5 فیس لیفت در پیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی