پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

النترا 2017

هیوندای الانترا ، بهترین خودرو برای نوجوانان

هیوندای الانترا به دلیل جذابیت، طراحی مدرن، کیفیت مناسب و همچنین ایمنی و قیمت عالی نسبت به سایر رقبای خود در این رده قیمتی و سگمنت توسط U.S. News & World Report به عنوان بهترین و مناسبترین خودرو برای نوجوانان مشخص و تعیین که در ذیل شرح داده می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان […]

امیر
یکشنبه - ۲ مهر ۱۳۹۶

هیوندای الانترا به دلیل جذابیت، طراحی مدرن، کیفیت مناسب و همچنین ایمنی و قیمت عالی نسبت به سایر رقبای خود در این رده قیمتی و سگمنت توسط U.S. News & World Report به عنوان بهترین و مناسبترین خودرو برای نوجوانان مشخص و تعیین که در ذیل شرح داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، سدان هیوندای الانترا توسط U.S. News & World Report به عنوان “بهترین خودرو برای نوجوانان” برگزیده شد. با وجود انبوهی از سدان ها در این کلاس از بازار خودرویی، الانترا به لطف طراحی زیبا، قیمت مناسب، تجهیزات ایمنی و کمک راننده قابل توجه، توانست خوش بدرخشد.

معیارهای انتخاب چنین خودرویی، قابلیت اطمینان و دوام، امتیازات تصادف و تجهیزات کمک راننده بود. اسکات مارگاسون، مدیرعامل آمریکایی هیوندای در اینباره می گوید: “ما در هیوندای مفتخریم که مشتریانمان را با “الانترا”یی بهتر با تجهیزات و فناوری های پیشرفته تر خوشحال کردیم. تکنولوژی Blue Link، والدین را قادر می سازد تا فرزندان خود را به هنگام رانندگی نظارت کنند. ما مفتخریم که الانترا توانست به چنین جایگاهی دست پیدا کند زیرا که از نظر قابلیت اطمینان، ایمنی و تجهیزات پیشگیری از تصادف، بهترین بوده است.”

هیوندای الانترا از تجهیزات ایمنی مطلوبی نظیر هشدار نقطه کور و هشدار برخورد از عقب بهره می برد ضمن اینکه حرکت در بین خطوط و ترمز خودکار، هفت ایربگ بصورت استاندارد شامل ایربگ زانوان راننده و کروز کنترل هوشمند را نباید از قلم انداخت. علاوه بر این، هیوندای به مدت سه سال، خدمات Blue Link را رایگان در اختیار خریدارش قرار می دهد. Blue Link خدمات مشتری مدارانه هیوندای بوده که سرویس های دوره ای، تماس ضروری با مراکز اورژانس یا پلیس و اطلاعات سلامت خودرو را شامل می شود. اپلیکیشن  Blue Link به والدین اجازه می دهد که بر روی رانندگی فرزندانشان نظارت کرده و آنها را کنترل کنند. برای مثال والدین می توانند از طریق این اپلیکیشن، سرعت خودرو را محدود کرده و یا ساعات عملکرد خودرو را تنظیم کنند.

هیوندای در ایالت متحده، 853 نمایندگی فروش و خدمات دارد. تمامی محصولات جدید هیوندای که در این کشور به فروش می رسند از 5 سال/یکصد هزار کیلومتر برنامه ضمانت این برند بهره می برند که قابل انتقال به خودرو دیگری هم می باشد. در این میان، گارانتی 10 سال/160 هزار کیلومتری موتور هیوندای و پنج سال خدمات جاده ای شبانه روزی رایگان را نباید از قلم انداخت.

امکانات هیوندای النترا 2017:

پوشش چرمی صندلی ها و فرمان-صندلی های برقی جلو- گرمکن صندلی های جلو (گرمکن صندلی های عقب و فرمان در مدل فول9-استارت دکه ای- ورود بدون کلید- دوربین دید عقب-سیستم حافظه یکپارچه صندلی راننده- نمایشگر 7 اینچی لمسی (8 اینچی در مدل فول آپشن)-کروز کنترل هوشمند-تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان-تهویه مطبوع خودکار- سیستم کنترل پایداری-فرمان سه حالته-گرمکن آیینه ها-ترمز اضطراری-کیسه هوای زانوی راننهده- کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای-هشدار حرکت بین خطوط-سیستم هشدار نقطه کور- سانروف برقی-چراغ های اتوماتیک

فروش نقدی و اقساطی محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

قیمت جدید محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

شرط هیوندایی برای ورود به ایران

فروش نقدی و اقساطی محصولات آرین موتور پویا (مهر 96)

تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی در پیست آزادی + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی