پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات یدکی

قطعات یدکی تقلبی، بلای جان مردم

استفاده از قطعات یدکی تقلبی علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد. به گزارش سایپا نیوز؛ مهندس علیشاهی با بیان اینکه سایپایدک  در حال حاضر بالاترین میزان تامین قطعات یدکی را در چند سال اخیر  داراست،‌ گفت: تأمین به موقع و […]

امیر
شنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۶

استفاده از قطعات یدکی تقلبی علاوه بر تحمیل هزینه‌های مالی زیاد، در بخش اقلام و قطعات ایمنی خطرات جانی را نیز برای مشتریان به همراه دارد.

به گزارش سایپا نیوز؛ مهندس علیشاهی با بیان اینکه سایپایدک  در حال حاضر بالاترین میزان تامین قطعات یدکی را در چند سال اخیر  داراست،‌ گفت: تأمین به موقع و سفارش گذاری و برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه، همه نشان از عزم این شرکت جهت دستیابی به رضایت بیش از پیش مشتریان دارد.

وی افزود: سایپایدک به عنوان توزیع کننده اصلی قطعات و لوازم یدکی  خودروهای گروه سایپا و پیشگام در مبارزه با قطعات تقلبی و بی کیفیت، در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان و افزایش امنیت و اصالت قطعات یدکی قابلیت‌های امنیتی بسته بندی قطعات را افزایش داده است به طوری که مشتریان محترم می‌توانند به منظور اطمینان از اصل بودن قطعه، شماره درج شده زیر لایه اسکرچ که بر روی لیبل بسته‌بندی قطعات درج شده است را به شماره 50001813 ارسال کنند. به محض ارسال این شماره 16 رقمی، سیستم مکانیزه در اسرع وقت نسبت به بررسی و تحلیل اطلاعات ارسالی اقدام کرده و پاسخ تایید یا عدم تایید اصالت قطعه خریداری شده به همراه اطلاعات فنی قطعه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین مشتریان می‌توانند با دانلود اپلیکیشن سایپا بر روی تلفن همراه خود، نسبت به اسکن بارکد QR درج شده در زیر لایه اسکرچ اقدام نموده و از اصالت قطعات خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

علیشاهی یادآور شد: قطعاتی که از عاملیت‌های فروش و نمایندگی‌های مجاز تهیه شوند، همگی دارای گارانتی هستند و این یکی از مزیت‌های بزرگ استفاده از قطعات اصلی سایپایدک است.

مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: وجود قطعات تقلبی در بازار، یک تهدید بزرگ برای مردم به شمار می‌رود و انتظار داریم تا سازمان‌های مسؤول، نظارت بیشتری بر بازار قطعات خودرو داشته باشند و مجازات سخت‌گیرانه‌تری در برخورد با سودجویان و متقلبان اعمال کنند،‌ چراکه عرضه و استفاده از قطعات تقلبی به صورت مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است. سایپایدک همواره با برقراری تعامل مثبت با اتحادیه صنف فروشندگان قطعات یدکی و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی به سهم خود در این مسیر قدم برمی‌دارد و انتظار داریم سایر نهادها نیز با برخوردهای بازدارنده با سودجویان، ما را در این مسیر همراهی کنند.

استقبال مشتریان سایپا از روش تشخیص اصالت قطعات یدکی

بلایی به نام قطعات یدکی تقلبی

برخورد با گران فروشی قطعات یدکی خودروهای داخلی به بهانه افزایش نرخ ارز

قطعات یدکی مدیران خودرو با هولوگرام از نیمه دوم امسال

همایش عاملیت های فروش قطعات سایپا یدک

(سامانه پیامکی اصل بخرید) ایساکو راهی برای تشخیص قطعات اصلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی