پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای توسان 2017

فروش نقدی هیوندای توسان 2017 (مهر 96)

فروش نقدی هیوندای توسان 2017 با تخفیف نقدی و سود مشارکت بالا  طبق شرح ذیل از طرف کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتور در ایران اعلام می شود. شرکت کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتور در ایران برای فروش هیوندای توسان در نیمه دوم مهرماه بخشنامه جدید صادر کرد. بر اساس این گزارش قیمت قطعی […]

امیر
یکشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۶

فروش نقدی هیوندای توسان 2017 با تخفیف نقدی و سود مشارکت بالا  طبق شرح ذیل از طرف کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتور در ایران اعلام می شود.

شرکت کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتور در ایران برای فروش هیوندای توسان در نیمه دوم مهرماه بخشنامه جدید صادر کرد.

بر اساس این گزارش قیمت قطعی فروش این شاسی بلند زیبا 204 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است و علاقه مندان می توانند وجه این خرید را در دو مرحله پرداخت نمایند.

در روز ثبت نام 100 میلیون تومان از شما اخذ و مابقی در هنگام صدور دعوتنامه تسویه می شود. زمان تحویل خودرو آذر ماه 96 و سود مشارکت و انصراف این خرید به ترتیب 18 و 15 درصد اعلام شده است.

کرمان موتوری ها برای خریداران توسان مبلغ 1 میلیون و 500 هزار تومان تخفیف نقدی نیز در نظر گرفته اند و اضافه بر این اگر در زمان تحویل خودرو تاخیری به وجود آید، 2.5 درصد سود اضافه به مشتری پرداخت خواهند کرد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های کرمان موتور در سراسر کشور و یا سایت کرمان موتور مراجعه کنند.

فروش نقدی سانتافه 2017 کرمان موتور (مهر 96)

کرمان موتور با هیوندای هایش به فرابورس می‌رود

قیمت جدید محصولات هیوندایی کرمان موتور (مهر 96)

افتتاح اولین فروشگاه مرکزی لوازم یدکی کرمان موتور

نسخه کوچک تر سانتافه / نگاهی به هیوندای توسان کرمان موتور

از هیوندای اکسنت کرمان موتور بیشتر بدانید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی