پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا tj کروزر

جعبه جادوی تویوتا در راه توکیو/معرفی تویوتا TJ کروزر

هرچه به نمایشگاه خودرو توکیو 2017 نزدیک می شویم، تویوتا سورپرایزهای بیشتری را برای مخاطبانش رو می کند. تویوتا TJ کروزر تعریف جدید تویوتا از کلاس کراس اوور است که بعد از نمایش کانسپت FT-4X قرار است در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 رونمایی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو: مگر می شود علاقه مند […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

هرچه به نمایشگاه خودرو توکیو 2017 نزدیک می شویم، تویوتا سورپرایزهای بیشتری را برای مخاطبانش رو می کند. تویوتا TJ کروزر تعریف جدید تویوتا از کلاس کراس اوور است که بعد از نمایش کانسپت FT-4X قرار است در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 رونمایی شود.

تویوتا tj کروزر

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

مگر می شود علاقه مند به خودروهای آفرودی باشید و FJ کروزر را نشناسید؟ خودرویی با طراحی زمخت و نزدیک به شاسی بلندهای امریکایی نظیر هامر که حابی میان علاقه مندان به خودرو محبوب شد. پس از توقف تولید FJ کروزر تویوتا برنامه ای برای معرفی جایگزین ان اعلام نکرد تا اینکه در یکی از نمایشگاه های خودرویی، با رونمایی از کانسپتی به نام FT-4X با طراحی نزدیک به FJ و فرم ظاهری جعبه ای شکل، شایعاترا مبنی بر اینکه این خودرو جانشینی برای FJ کروزر است تقویت کرد.

حالا پیش از نمایشگاه خودرو توکیو، تویوتا کانسپت FT-4X را به دنیای واقعی آورده و می خواهد با معرفی این خودرو، فصلی جدید در کلاس کراس اوورها یا شاسی بلندهای کوچک ایجاد کند. کراس اوورها نسخه هایی جمع و جورتر با قابلیت آفرود معمولی تر از شاسی بلندهای بزرگ هستند و بیشتر با رویکرد استفاده در رفت و آمدهای روزمره طراحی شده اند. این کراس اوور جدید تویوتا اما ابعادی مشابه خودروهای ون دارد. طراحی مربعی شکل آن شبیه قوطی کبریت است و با رویکرد نگاه به گذشته (رترو) طراحی شده و کاملا منحصر به فرد است.

تویوتا عبارت TJ را در دفتر علائم تجاری به ثبت رسانده. حرف T در نام این خودرو از TOOL BOX (جعبه ابزار) و حرف J آن از JOY (لذت) آمده است. جعبه هیجان انگیز تویوتا بر پایه پلت فرم جدید TNGA که با تویوتا C-HR مشترک است ساخته شده و 4300 میلی متر طول، 1775 میلی متر عرض و 1620 میلی متر ارتفاع دارد. کابین TJ کروزر می تواند 4 سرنشین را در خود جای دهد. با توجه به ارتفاع کوتاه از سطح زمین، نمی توان از TJ انتظار قابلیت های آفرودی در حد FJ کروزر را داشت.

البته این خودرو یک ویژگی منحصر به فرد دارد. کابین TJ جوری تبدیل شده که می توانید فضای آن را به صورت کاملا فلت درآورید. این ویژگی باعث می شود بتوانید وسایلی با طول 3 متر را داخل کابین جای دهید. پس می توان گفت TJ کروزر می تواند یک همراه خوب برای جای دادن تخته موج سواری شما در تعطیلات آخر هفته باشد! همچنین درب صندوق بار نیز به 2 صورت افقی و عمودی باز می شود که در نوع خود بسیار جالب است.

پرفروش ترین خودروساز دنیا که در استفاده از پیشرانه های الکتریکی و هیبریدی در دنیا پرچمدار است و به تازگی توانسته در صدر جدول پرفروش ترین خودروهای الکتریکی دنیا قرار گیرد، برای این کراس اوور جعبه ای شکل نیز از یک نیروگاه هیبریدی استفاده کرده تا با آلایندگی حداقلی اش، بیشتر دوستش داشته باشید. TJ کروزر از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری برخوردار است که با موتور الکتریکی جفت شده و توان لازم برای به حرکت درآوردن جعبه جادوی تویوتا را تامین می کند.

تویوتا tj کروزر

دوست آقای امپراطور پوست انداخت!/ مروری بر تاریخچه تویوتا سنچوری به بهانه معرفی نسل جدید

حضور یک معمار معروف در جمع داوران مسابقه طراحی لکسوس
آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟

نگاهی به تویوتا پریوس پرایم ، پرفروش ترین خودرو الکتریکی

سرمایه گذاری های تویوتا در آمریکا

تولید ۵ میلیون خودرو در کارخانه تویوتا ایالت ایندیانا

آیا تویوتا سلیکا احیا خواهد شد؟

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

آخرین سری از FJ کروز

آنچه که باید در خصوص فراخوان ایرتویا بدانید

مهره های تویوتا در شطرنج شاسی بلندها/ نگاهی به تویوتا C-HR و RAV4

تحلیلی بر شاخص‌های ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش ایرتویا

تویوتا و تلاش برای جلوگیری از تصادفات طولی

رضایت فراتر از حد انتظار خریداران پریوس

کدام هیبریدی؟/مقایسه تویوتا کمری هیبرید و هیوندای سوناتا هیبرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی