پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوتوس

هیجان در سرعت/برگزاری راند سوم مسابقات اتومبیلرانی سرعت (قهرمانی کشور)

سومین راند از 5 مرحله پیش بینی شده مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور در سال جاری روز جمعه 21 مهرماه با حضور قهرمانان برجسته استان های کشور به میزبانی پیست اتومبیلرانی آزادی زیر نظر کمیته سرعت و حمایت مالی شرکت گلوبال موتور (لوتوس و روغن موتور موتول) برگزار می شود. در این رقابت ها اتومبیلرانان حرفه […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۶

سومین راند از 5 مرحله پیش بینی شده مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشور در سال جاری روز جمعه 21 مهرماه با حضور قهرمانان برجسته استان های کشور به میزبانی پیست اتومبیلرانی آزادی زیر نظر کمیته سرعت و حمایت مالی شرکت گلوبال موتور (لوتوس و روغن موتور موتول) برگزار می شود.

در این رقابت ها اتومبیلرانان حرفه ای در کلاس های استاندارد، توربو، جی تی و آزاد شرکت دارند که با پشت سر گذاشتن دو مرحله در ابتدای فصل با آمادگی کامل، اوج هیجان در سرعت را برای تماشاگران روی سکوهای پیست آزادی خلق خواهند کرد.

به گفته آقای رضا پازند، رئیس کمیته سرعت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با توجه به پخش زنده این مسابقه از صدا و سیما، راس ساعت 10 صبح استارت این مصاف خودرویی زده می شود و مسابقه کلاس GT و آزاد بین ساعت 10:30 تا 11 صبح برگزار خواهد شد. از این رو از تماشگران گرامی تقاضا داریم برای تجربه هیجان این مسابقه از ساعات اولیه در پیست آزادی حضور داشته باشند.

موتول-اسپانسر مسابقه اتومبیلرانی

این رقابت ها که از ساعت 10/00 صبح شروع می شود همچنین علاقمندان رشته های اتومبیلرانی در سراسر کشور می توانند این رویداد جذاب را از طریق شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی به صورت زنده و مستقیم مشاهده کنند.

حضور روغن موتور موتول در پیست آزادی

گزارش کامل دومین راند مسابقات سرعت قهرمانی کشور (اختصاصی جوان خودرو)

این افزودنی های با ارزش! / روغن موتور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی