پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات یدکی

تحمیل هزینه های جانی و مالی با استفاده از قطعات یدکی تقلبی

به گفته مديرعامل سايپايدک: استفاده از قطعات قطعات یدکی علاوه بر تحميل هزينه‌هاي مالي زياد، در بخش اقلام و قطعات ايمني خطرات جاني را نيز براي مشتريان به همراه دارد. به گزارش سايپا نيوز؛ مهندس عليشاهي با بيان اينكه سايپايدك در حال حاضر بالاترين ميزان تامين قطعات یدکی را در چند سال اخير داراست،‌ گفت: […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

به گفته مديرعامل سايپايدک: استفاده از قطعات قطعات یدکی علاوه بر تحميل هزينه‌هاي مالي زياد، در بخش اقلام و قطعات ايمني خطرات جاني را نيز براي مشتريان به همراه دارد.

به گزارش سايپا نيوز؛ مهندس عليشاهي با بيان اينكه سايپايدك در حال حاضر بالاترين ميزان تامين قطعات یدکی را در چند سال اخير داراست،‌ گفت: تأمين به موقع و سفارش گذاري و برنامه‌ريزي دقيق در اين حوزه، همه نشان از عزم اين شركت جهت دستيابي به رضايت بيش از پيش مشتريان دارد.

وي افزود: سايپايدك به عنوان توزيع كننده اصلي قطعات و لوازم يدكي خودروهاي گروه سايپا و پيشگام در مبارزه با قطعات تقلبي و بي كيفيت، در جهت كسب رضايت هرچه بيشتر مشتريان و افزايش امنيت و اصالت قطعات يدكي قابليت‌هاي امنيتي بسته بندي قطعات را افزايش داده است به طوري كه مشتريان محترم مي‌توانند به منظور اطمينان از اصل بودن قطعه، شماره درج شده زير لايه اسكرچ كه بر روي ليبل بسته‌بندي قطعات درج شده است را به شماره 50001813 ارسال كنند.

به محض ارسال اين شماره 16 رقمي، سيستم مكانيزه در اسرع وقت نسبت به بررسي و تحليل اطلاعات ارسالي اقدام كرده و پاسخ تاييد يا عدم تاييد اصالت قطعه خريداري شده به همراه اطلاعات فني قطعه در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد. همچنين مشتريان مي‌توانند با دانلود اپليكيشن سايپا بر روي تلفن همراه خود، نسبت به اسكن باركد QR درج شده در زير لايه اسكرچ اقدام نموده و از اصالت قطعات خريداري شده اطمينان حاصل نمايند.

قطعات یدکی تقلبی-سایپا

عليشاهي يادآور شد: قطعاتي كه از عامليت‌هاي فروش و نمايندگي‌هاي مجاز تهيه شوند، همگي داراي گارانتي هستند و اين يكي از مزيت‌هاي بزرگ استفاده از قطعات اصلي سايپايدك است.

مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: وجود قطعات تقلبي در بازار، يك تهديد بزرگ براي مردم به شمار مي‌رود و انتظار داريم تا سازمان‌هاي مسؤول، نظارت بيشتري بر بازار قطعات خودرو داشته باشند و مجازات سخت‌گيرانه‌تري در برخورد با سودجويان و متقلبان اعمال كنند،‌ چراكه عرضه و استفاده از قطعات تقلبي به صورت مستقيم با جان و مال مردم در ارتباط است. سايپايدك همواره با برقراري تعامل مثبت با اتحاديه صنف فروشندگان قطعات يدكي و همچنين سازمان تعزيرات حكومتي به سهم خود در اين مسير قدم برمي‌دارد و انتظار داريم ساير نهادها نيز با برخوردهاي بازدارنده با سودجويان، ما را در اين مسير همراهي كنند.

تسهیلات ویژه سایپا یدک به دانشجویان و فرهنگیان

سایپا یدک آماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

تسهیلات ویژه سایپا به شهروندان یزدی

تولید کم مصرف ترین خودروها توسط سایپا

رشد 42.4 درصدی سایپا در 6 ماه اول سال جاری

تولید موتور سیکلت برقی ایرانی در سایپا از سال 98

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی