پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بستن کمربند ایمنی خودرو

تفاوت مبلغ جریمه نبستن کمربند ایمنی در شهرها و روستاها

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا گفت: میزان جریمه نبستن کمربند ایمنی در جاده‌ها، شهر‌ها و راه‌های روستایی متفاوت است. با توجه به اهمیت بستن کمربند ایمنی، در خودرو‌های سواری و حتی اتوبوس‌ها تمام سرنشینان و مسافران باید کمربند ایمنی خود را ببندند، در غیر این صورت مالک وسیله نقلیه جریمه می‌شود. به نقل از باشگاه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۶

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا گفت: میزان جریمه نبستن کمربند ایمنی در جاده‌ها، شهر‌ها و راه‌های روستایی متفاوت است. با توجه به اهمیت بستن کمربند ایمنی، در خودرو‌های سواری و حتی اتوبوس‌ها تمام سرنشینان و مسافران باید کمربند ایمنی خود را ببندند، در غیر این صورت مالک وسیله نقلیه جریمه می‌شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ مهری، معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا  اظهار کرد: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان جلو خودرو الزامی بود، اما در حال حاضر با اصلاح قوانین رانندگی این موضوع تغییر کرد و بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان وسایل نقلیه الزامی شد.

وی افزود: در همین راستا در خودرو‌های سواری و حتی اتوبوس‌ها تمام سرنشینان و مسافران باید کمربند ایمنی خود را ببندند، در غیر این صورت مالک وسیله نقلیه جریمه می‌شود.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا گفت: مبلغ جریمه نبستن کمربند ایمنی برای رانندگان وسایل نقلیه در معابر شهری و کلانشهر‌ها 400 هزار ریال، در راه‌های روستایی 200 هزار ریال و در جاده‌ها 600 هزار ریال است.

سردار مهری در پایان تصریح کرد: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو همانند سرنشینان جلو خودرو الزامی است و برابر قانون برای آن جریمه پیش بینی شده است.

پایان آذر ماه مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی

طرح برخورد با خودروهای دودزا در دستور کار پلیس راهور

حذف الزام معافیت سربازی برای اخذ گواهینامه رانندگی

قانون بین المللی عصای سفید در کشور اجرا می شود

11 نکته ای که لازم است راننده سرویس ها رعایت کنند

پلاک تهران بر پلاک شهرهای دیگر برتری دارد؟

طرح الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی اجرا می شود

تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو

تعیین تکلیف خودروهای مجهول المالک را جدی بگیرد

از فروش خودروهای سرقتی چقدر دست دزدان را می گیرد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی