پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیفان 820

فروش نقدی و اقساطی محصولات لیفان و جک کرمان موتور (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات لیفان و جک کرمان موتور توسط این خودروساز داخلی طبق شرح و جداول ذیل در نیمه اول آبان ماه سال جاری اعلام می شود. بررسی اجمالی جک S3 : جک S3 از موتور 1600 سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 بهره می برد. جک S3 کراس اور شهری مجهز […]

امیر
دوشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی محصولات لیفان و جک کرمان موتور توسط این خودروساز داخلی طبق شرح و جداول ذیل در نیمه اول آبان ماه سال جاری اعلام می شود.

بررسی اجمالی جک S3 :

جک S3 از موتور 1600 سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 بهره می برد. جک S3 کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است.
از دیگر تجیهزات جک S3 می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، کنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، ترمز کمکی هیدورلیک HBA، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، سنسور پارک عقب، سان روف، Daylight، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو با توجه به نور محیط، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی چرمی، سیستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و 6 بلندگو اشاره کرد.

پیش فروش جک S3 (آبان 96) :

پیش فروش جک اس 3 (آبان 96)

پیش فروش جک S3 (آبان 96)

پیش فروش جک S5 دنده ای (آبان 96) :

پیش فروش جک اس 5 دنده ای (آبان 96)

پیش فروش جک S5 دنده ای (آبان 96)

پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی جک S5 اتوماتیک (آبان 96) :

پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی جک اس 5 اتوماتیک (آبان 96)

پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی جک S5 اتوماتیک (آبان 96)

در مورد جک S5 اتوماتیک بیشتر بدانید
شرکت کرمان‌موتور با مونتاژ جک J5 به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی در ایران، به خوبی جایگاه خود را میان مونتاژکنندگان و واردکنندگان خودروهای چینی تثبیت کرد. با عرضه S5 به عنوان کراس‌اوور جک در ایران، این خودرو در مدت کوتاهی محبوبیتی قابل توجه به‌دست آورد. اما S5 یک مشکل بزرگ داشت. نبود گیرباکس اتوماتیک در نمونه عرضه‌شده در ایران. این ضعف در بازاری که گیرباکس اتوماتیک برای خریداری با بودجه ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی، یک آپشن مهم محسوب می‌شود، بسیار بزرگ است. اما خوشبختانه مدتی است نسخه جک S5 اتوماتیک نیز به بازار ایران راه پیدا کرده تا این کمبود را جبران کند و راه را بیش از پیش برای رقبایش سخت کند. S5 در طراحی بدنه سبک و سیاق هیوندای IX35 را دنبال می‌کند و نمی‌توان ایراد چندانی به ظاهر آن گرفت. به علاوه در نسخه اتوماتیک، تغییر ظاهری چندانی، به جز تعویض رینگ‌های ۱۷ اینچی نسخه منوآل با رینگ‌های ۱۸ اینچی، به چشم نمی‌خورد. هواکش حجیم روی سپر جلو در کنار جلو پنجره و چراغ‌های ‌خوش‌فرم، نمای خشن و جذابی را برای قسمت جلویی رقم زده‌اند. در نمای جانبی قطعات پلاستیکی پایین بدنه کیفیت مناسبی دارند و پوشش براق دستگیره درها بر جلوه لوکس جک S5 اتوماتیک افزوده است. البته در این میان وجود قطعه‌ای بی‌کیفیت روی گلگیرهای جلو زیبایی چندانی ندارد. طراحی قسمت عقب جایی است در حین حرکت نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. در طراحی این قسمت از شاسی‌بلندهای آئودی الهام گرفته شده است و استفاده از چراغ‌های LED زیبایی و جذابیت این قسمت را دوچندان کرده است. هم‌چنین حرف S در روی صندوق بار با رنگ قرمز تزیین شده است تا بیشتر حال‌وهوای محصولات اسپرت آئودی را تداعی کند.

پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (آبان 96) :

پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (آبان 96)

پیش فروش و فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (آبان 96)

امکانات رفاهی:

این خودرو لیست بلند بالایی از امکانات و آپشن های رفاهی را ارائه می کند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کامپیوتر سفری -کروز کنترل-باز شدن درب صندوق عقب با بردن پا با سمت زیر سپر-سیستم صوتی و تصویری دارای مانیتور، دوربین عقب و رهیاب GPS -سیستم استارت بدون کلید -استفاده از شبکه کنترل کامپیوتری CAN BUS در این خودرو – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ساخت Valeo فرانسه و فیلتر کربنی با قابلیت فیلتر کردن ذرات PM2.5

مشخصات فنی:

سیستم تعلیق جلو McPherson و سیستم تعلیق عقب چند اتصاله.

لیفان خودروسازیست که معمولا موتور خودروهایش را خودش با همکاری ریکاردو انگلستان طراحی و تولید میکند. برای ۸۲۰ هم سه گزینه برای قوای پیشرانه در نظر گرفته شده است. ۱۸۰۰ سی سی، ۲۴۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی توربوشارژ با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت. لازم به ذکر است که در ابتدا تصور میشد موتور ۲۴۰۰ سی سی از محصولات میتسوبیشی باشد، اما در نهایت لیفان کد LF489Q را برای آن اعلام کرد که مشخصات آن به صورت زیر است:

حجم دقیق ۲۳۷۳ سی سی و ماکزیمم توان ۱۶۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ و گشتاور ۲۲۶ نیوتن متر در دور ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه.

گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ساخت DSI استرالیا

شاسی با طراحی MIRA انگلستان.

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 اتوماتیک (آبان 96) :

فروش نقدی و اقساطی لیفان ایکس 50 اتوماتیک (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 اتوماتیک (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X60 اتوماتیک (آبان 96) :

فروش نقدی و اقساطی لیفان ایکس 60 اتوماتیک (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X60 اتوماتیک (آبان 96)

کرمان موتور با هیوندای هایش به فرابورس می‌رود

افتتاح اولین فروشگاه مرکزی لوازم یدکی کرمان موتور

نسخه کوچک تر سانتافه / نگاهی به هیوندای توسان کرمان موتور

از هیوندای اکسنت کرمان موتور بیشتر بدانید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی