پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشن 60 سالگی تویوتا در امریکا

جشن 60 سالگی تویوتا در آمریکا

جشن 60 سالگی حضور شرکت تویوتا ژاپن در آمریکا توسط این خودروساز ژاپنی به شرح ذیل و جزئیات حضورش از ابتدا اعلام می شود. بدون شک زمانی که تویوتا دفاتر خود را در شمال آمریکا ( کالیفرنیا، هالیوود و…) در ۳۱ اکتبر سال ۱۹۵۷ راه اندازی کرد، کاری بسیار پرریسک و سخت در پیش روی […]

امیر
چهارشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۶

جشن 60 سالگی حضور شرکت تویوتا ژاپن در آمریکا توسط این خودروساز ژاپنی به شرح ذیل و جزئیات حضورش از ابتدا اعلام می شود.

بدون شک زمانی که تویوتا دفاتر خود را در شمال آمریکا ( کالیفرنیا، هالیوود و…) در ۳۱ اکتبر سال ۱۹۵۷ راه اندازی کرد، کاری بسیار پرریسک و سخت در پیش روی داشت. ورود یک شرکت ژاپنی به بازار آمریکا آن هم در ۶۰ سال پیش کار بسیار جسورانه و پرمخاطره ای بوده است. در حالی که تویوتا با ارائه اولین محصول خود با نام کران (Crown) در آن زمان شروع رسمی فعالیت خود در این بازار پررونق را کلید زد، کمتر شرکتی فکر می کرد روزی ژاپنی ها بتوانند از آنها پیشی بگیرند.

در همان ابتدا نمایندگی Rambler با فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع فعالیت خود را در این کشور آغاز کرد. تویوتا توانست خود را با فرهنگ آمریکا تطبیق بدهد و از همان ابتدا با استقبال بسیار خوبی همراه شود. هم اکنون تویوتا با داشتن ۱۰ کارخانه بزرگ تولید خودرو در این کشور و حدود ۱۵۰۰ نمایندگی تویوتا و لکسوس و ایجاد اشتغالی بالغ بر ۱۳۶هزار کارمند مستقیم فروش و خدمات پس از فروش، توانسته به عنوان پرفروش ترین برند در این کشور شناخته شود. تویوتا جشن سالگرد ۶۰ سالگی حضور خود در این بازار را برگزار کرد.

این کمپانی ژاپنی در سه سال گذشته با توجه به برنامه ریزی های آینده نگرانه خود شروع به یکپارچه سازی شرکت و دیگر بخش های زیرمجموعه خود در شمال آمریکا کرده و تمامی تیم های فروش، مالی، بازاریابی، مهندسی، طراحی و… را به ساختمان جدید در پلانو تگزاس منتقل کرده است.

هیبرید به جای دیزل، سیاست تویوتا در بازار اروپا

ناجیان هوای پاک/ نگاهی به نماینده های هیبریدی تویوتا در بازار ایران

تاکوما و افتخاری دیگر برای شرکت تویوتا

تویوتا کاپ قهرمانی مسابقات (( رالی پرسکوت )) را به خانه برد

تویوتا و خودرو هیدروژنی جدیدش/نگاهی به تویوتا Fine-Comforte Ride

جنگجوی کم توقع ترافیک!/ بررسی فنی تویوتا یاریس هاچ بک

تویوتا C-HR بهترین خودرو از نگاه مجله پارکرز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی