پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیشرانه چری تیگو7

هانیوالِ آمریکا تولیدکننده توربوشارژر پیشرانه های چری

کیفیت و قابلیت اطمینان بیشتر محصولات جدید چری ارمغان همکاری این خودروساز چینی با شرکت های معتبر: شرکت چری که در زمینه تولید و تکنولوزی خودرو به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام چینی به شمار می رود، از تکنولوژی شرکت معروف آمریکایی هانیوال برای تولید توربوشارژر پیشرانه های جدیدش استفاده می کند. کاهش مصرف سوخت خودروها و […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۶

کیفیت و قابلیت اطمینان بیشتر محصولات جدید چری ارمغان همکاری این خودروساز چینی با شرکت های معتبر:

شرکت چری که در زمینه تولید و تکنولوزی خودرو به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام چینی به شمار می رود، از تکنولوژی شرکت معروف آمریکایی هانیوال برای تولید توربوشارژر پیشرانه های جدیدش استفاده می کند.

کاهش مصرف سوخت خودروها و دیگر ملاحظات فنی مثل کاهش وزن موتور باعث شده تا خودروسازان مهم دنیا از تولید پیشرانه های حجیم به استفاده از پیشرانه های کم حجم تر اما مجهز به توربوشارژر روی بیاورند. چری نیز در همین راستا قدم بر می دارد و محصولات جدیدش از جمله تیگو 7 و آریزو 5 توربو که در بازار ایران نیز عرضه شده اند، از پیشرانه های مجهز به توربوشارژر برخوردارند که نسبت به دیگر رقبا برای آن ها بازدهی و عملکرد بهتری را به ارمغان آورده است.

شرکت چری که در زمینه تولید و تکنولوزی خودرو به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام چینی به شمار می رود، همواره سعی دارد از تکنولوژی های روز در تولید محصولات خود استفاده کند. این در حالی است که معمولا خودروسازان چینی برای کاهش هزینه ها از پیشرانه نسل های قبلی خودروهای آسیایی استفاده می کنند. به توجه به روندی که چری در پیش گرفته، و به منظور قابلیت اطمینان بیشتر و کیفیت بالاتر محصولات اش، از تکنولوژی شرکت معروف آمریکایی هانیوال برای تولید توربوشارژر پیشرانه های جدیدش استفاده می کند.

شایان ذکر است شرکت هانیوال در جمع 500 شرکت برتر دنیا در ساخت توربوشارژر جای می گیرد و همواره در زمینه تولید تکنولوژی زبان زد بوده است.

مدیران خودرو در ماه های اخیر و بلافاصله پس از عرضه چری تیگو 7 و آریزو 5 توربو در ایران، تست درایوهای مختلفی در شرایط متنوع (پیست و جاده) به منظور معرفی هرچه بهتر این محصولات جدید برای خبرنگاران حوزه خودرو و مشتریان برگزار کرده است.

فرصت تست خودروهای توربوشارژ چری در پیست آزادی

چری آریزو 5 توربو آزمایش فنی شد + عکس

خرید لوکس ترین شاسی بلند چری با تحویل مدت دار

آریزو5 توربو خودش را برای ورود به بازار گرم می کند

تحویل چری تیگو7 به مشتریان در نقاط مختلف کشور

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

اولین نماینده قد بلند چری برای حضور در اروپا/ معرفی چری Exeed TX

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی