پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ابوالفضل حجازي رئیس انجمن موتورسیکلت ایران

شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری تحت عنوان انژکتور! مقصر کیست؟

رئیس انجمن موتورسیکلت ایران گفت: متاسفانه در سال جاری 90 درصد واحدهای صنعتی به علت مصوبه سال گذشته و شماره گذاری بیش از ظرفیت مورد نیاز تعطیل شده و آمار کل شماره گذاری واحدهای صنعتی در سال جاری با تولید 1 ماه سال های قبل برابری می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

رئیس انجمن موتورسیکلت ایران گفت: متاسفانه در سال جاری 90 درصد واحدهای صنعتی به علت مصوبه سال گذشته و شماره گذاری بیش از ظرفیت مورد نیاز تعطیل شده و آمار کل شماره گذاری واحدهای صنعتی در سال جاری با تولید 1 ماه سال های قبل برابری می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: ابوالفضل حجازي رئیس انجمن موتورسیکلت ایران درخصوص شماره گذاری موتورسیکلت های با موتور کاربراتور اظهار داشت: شماره گذاری این موتورسیکلت ها خلاف قانون است و انجمن موتورسیکلت ایران نیز این اتفاق را محکوم می کند.

وي افزود: روز گذشته جلسه ویژه ای با تولیدکنندگانی که تصاویر و فیلم های تخلفات آنها منتشر شده برگزار شد و آنها اعلام کردند که این تخلف از سوی آنها صورت نگرفته و توسط عاملین دیگری این دستکاری ها انجام شده است.

حجازی در ادامه بیان داشت: امروز نیز اطلاعیه ای از سوی انجمن موتورسیکلت ایران منتشر و تولید موتورسیکلت های تحت عنوان انژکتور ولی با موتور کاربراتور جرم اعلام شده است.

رئیس انجمن موتورسیکلت افزود: کم کاری از سوی رهگشا علت اصلی شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری است و اگر رهگشا از قوانین موجود اطلاع کافی داشت و نظارت بیشتری صورت می گرفت قطعاً این تخلف به وجود نمی آمد.

ابولفضل حجازی بيان كرد: آمار دقیقی از تعداد موتورسیکلت های کاربراتوری شماره گذاری شده در دست نیست و آمار دقیق باید از سوی رهگشا اعلام گردد.

رئیس انجمن موتورسیکلت ایران گفت: متاسفانه در سال جاری 90 درصد واحدهای صنعتی به علت مصوبه سال گذشته و شماره گذاری بیش از ظرفیت مورد نیاز تعطیل شده و آمار کل شماره گذاری واحدهای صنعتی در سال جاری با تولید 1 ماه سال های قبل برابری می کند.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار جوان خودرو در خصوص تبديل موتورهاي كاربراتوري به انژكتوري و سرنوشت موتورهاي دپو شده در انبارها گفت: تبديل شدن موتورهاي كاربراتوري به انژكتوري امكان پذير است ليكن مقرون به صرفه نيست و هيچ توليدكننده اي اين اقدام را نخواهد كرد و موتورهاي كاربراتوري در انبارها همگي شماره گذاري شده اند و تا پايان سال به فروش مي رسند.

انتهاي پيام/

ثبت تخلف موتورسیکلت های پایتخت توسط دوربین (شروع از اول آذر ماه)

موتورسیکلت های برقی بازار را بیشتر بشناسید (بررسی کامل + جدول مشخصات فنی)

پتانسیل تولید موتورسیکلت با برند ایرانی (مصاحبه اختصاصی با رئیس انجمن موتورسیکلت)

نگاهی به بازار خودروها و موتورسیکلت های برقی در ایران

سرنوشت پراید در انتظار موتورسیکلت‌ های 125 سی‌سی؟

کم و کاستی های موتورسیکلت های انژکتوری تولید داخل

صدور مجوز شماره‌گذاری برای ۷ موتورسیکلت برقی

مظنه موتورسیکلت در بازار

جریمه و توقیف موتورسیکلت هایی که در پیاده روها تردد می کنند

شرایط و مدارک مورد نیاز برای شماره گذاری موتورسیکلت ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی