پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه اختصاصی تاریخچه مرسدس بن e کلاس

برگزاری نمایشگاه تاریخچه مرسدس بنز E کلاس با حمایت آرین تایر

کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران به عنوان تنها نماینده کلوپ های بین المللی مرسدس بنز در ایران، نمایشگاه اختصاصی تاریخچه مرسدس بنز E کلاس را با همکاری شرکت آرین تایر (نماینده رسمی لاستیک بریجستون در ایران) در مجتمع خودرویی البرز دایر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: E کلاس به عنوان نماینده مرسدس […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران به عنوان تنها نماینده کلوپ های بین المللی مرسدس بنز در ایران، نمایشگاه اختصاصی تاریخچه مرسدس بنز E کلاس را با همکاری شرکت آرین تایر (نماینده رسمی لاستیک بریجستون در ایران) در مجتمع خودرویی البرز دایر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

E کلاس به عنوان نماینده مرسدس بنز در کلاس سدان های نیمه لوکس جای می گیرد. E کلاس به عنوان پلی میان سدان اسپرت مرسدس یعنی کلاس C و سدان لوکس بزرگ این خودروساز مشهور یعنی S کلاس به شمار می رود.

بیشتر محصولات مرسدس بنز از گذشته تا کنون حضوری پررنگ در ایران داشته اند. E کلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست و به لطف سابقه حضورش در بازار ایرانف اکثر علاقه مندان خودرو با ان آشنایی دارند.

مرسدس بنز نخستین بار در سال 1993 و در میانه سال های تولید اتاق W124 پسوند E کلاس را برای سدان نیمه لوکسش انتخاب کرد. البته سابقه این محصول مرسدس بنز به دهه 50 میلادی و اتاق W120 که در سال های 1953 تا 1962 تولید می شد باز میگردد. از معروف ترین مدل های این سدان نیمه لوکس در ایران می توان به W114,W115 یا همان اتاق معماری و بنز دانشجویی یا همان W123 اشاره کرد.

نمایشگاه اختصاصی تاریخچه مرسدس بن e کلاس

E کلاس در چند سال اخیر به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات مرسدس بنز در ایران شناخته شده. در ایستگاه آخر خودروساز اشتوتگارتی نسل پنجم E کلاس را با کد اتاق W213 در سال 2016 معرفی کرده، که البته فعلا حضور آن در ایران به گستردگی مدل های قبلی نیست.

شب گذشته کلوپ رسمی مرسدس بنز در جمعی از فعالان صنعت خودرو، اصحاب رسانه و علاقه مندان خودرو این نمایشگاه اختصاصی را افتتاح کرد. این نمایشگاه از تاریخ 23 آبان ماه لغایت 3 آذر ماه از ساعت 10 صبح الی 9 شب پذیرای علاقه مندان در مجتمع خودرویی البرز واقع در آجودانیه، بلوار محمدی، خیابان البرز است.

نمایشگاه اختصاصی تاریخچه مرسدس بن e کلاس

لاستیک بریجستون با آرین تایر رسما به ایران آمد

نمایشگاه خودرو تهران (آذر ۹۶)-شماره ۷/شهر آفتاب میزبان ستاره‌های مرسدس بنز

میان سال هایی با دل شیر/ در بازار دست دوم، ب ام و سری 5 بخریم یا بنز E کلاس؟

برگ برنده مرسدس بنز رو شد/ رمزگشایی از مرسدس بنز پروجکت وان

شاخ به شاخ ژرمن های کهنه کار/مقایسه مرسدس بنز E کلاس و ب ام و سری ۵ جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی