پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیکاپ ریچ

پیش فروش نقدی و اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل (آبان 96)

پیش فروش نقدی و اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین توسط گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو طبق شرح و جدول ذیل در آبان ماه 96 اعلام می شود. شرایط پیش فروش خودروی پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل اعلام می گردد. بروزرسانی: شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد پیش فروش نقدی و اعتباری […]

امیر
شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۶

پیش فروش نقدی و اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین توسط گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو طبق شرح و جدول ذیل در آبان ماه 96 اعلام می شود.

شرایط پیش فروش خودروی پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل اعلام می گردد.

بروزرسانی:

شرایط فروش پیکاپ ریچ توسط پارس خودرو اعلام شد

پیش فروش نقدی و اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل (آبان 96) :

فروش نقدی و اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین (آبان 96)

فروش نقدی و اعتباری پیکاپ ریچ دوکابین دو دیفرانسیل (آبان 96)

نکات مهم :

– کلیه مبالغ به ریال می باشد.

– ما بقی قیمت خودرو در زمان تحویل خودرو و بر اساس قیمت روز محاسبه و اخذ می گردد.

– واریز وجه از طریق حواله، POS و درگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد.

پیکاپ ریچ

قطعا کسانی که خودروهای دودیفرانسیل داخل کشور را دنبال می‌کنند، نیسان پیکاپ را به‌عنوان یک دودیفرانسیل محبوب با قابلیت‌های آفرود مناسب می‌شناسند. با شروع تحریم‌ها علیه ایران، تولید نیسان پیکاپ هم متوقف شد. اما سال پیش نیسان پیکاپ با سیمایی دیگر به بازار پیکاپ‌های دودیفرانسیل آمد. خودرو مورد بحث پیکاپ ریچ است که روی پلت فرم نیسان پیکاپ و رونیز (پلت فرم D22) ساخته می‌شود. ریچ محصول شرکت ZNA یا نیسان چینی است که روی خط تولید‌ها قرار دارد.در طراحی بدنه تفاوت‌هایی نظیر گرافیک به‌روز چراغ‌ها و سپر مدرن‌تر نسبت به پیکاپ به چشم می‌خورد و طراحی کلی بدنه نسبت به کاپرا جا افتاده‌تر و آشناتر است. در قسمت جلو یک گارد محافظ نیز نصب شده تا از متعلقات قسمت جلو محافظت کند. چیزی که در مدل جدید کاپرا به چشم نمی‌خورد. رکاب‌های آلومینیومی نیز نقش بسزایی در سهولت سوار و پیاده شدن از کابین دارند. از نظر ابعاد بدنه، ریچ مشابه نیسان پیکاپ است و حدود 5 متر (4980 میلی‌متر) طول دارد و از این نظر کمی از کاپرا2 کوتاه‌تر است.

فروش محصولات پارس خودرو (آبان 96)

تولید محصولات رنو شرکت پارس خودرو با گیربکس جدید

قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی