پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

سایپا در مسیر قانون مداری

آنچه مهم است تاکید گروه سایپا بر رعایت همه جانبه قانون مداری است و هر تصمیمی که هیات مدیره منتخب آخرین مجمع عمومی گروه خودروسازی سایپا بگیرند قانونی بوده و سایپا خود را موظف به اجرای آن می داند که باعث شده است گروه سایپا در مسیر قانون مداری حرکت کند و به پیشرفت خود […]

امیر
دوشنبه - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

آنچه مهم است تاکید گروه سایپا بر رعایت همه جانبه قانون مداری است و هر تصمیمی که هیات مدیره منتخب آخرین مجمع عمومی گروه خودروسازی سایپا بگیرند قانونی بوده و سایپا خود را موظف به اجرای آن می داند که باعث شده است گروه سایپا در مسیر قانون مداری حرکت کند و به پیشرفت خود در صنعت خودرو کشور ادامه دهد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از گزارش سایپا نیوز؛ آنگونه که در خبرهای روز گذشته آمده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است که این موضوع بر اساس قوانین جاری کشور، مغایر قانون تجارت است و مطمئناً مقام عالی وزارت هیچگاه راساً در انتخاب مدیرعامل یک شرکت سهامی عام دخالتی ندارد و مشخص نیست منشاء این خبر کجاست و با چه هدفی منتشر شده است.

طبق قوانین حاکم بر موضوع و قانون تجارت، هر شرکت سهامی بوسیله عده ای از سهامداران  که قانون عنوان هیات مدیره به آنها داده است، اداره می شود. هیات مدیره، مقام تصمیم گیری و اجرایی شرکت است و این هیات یک نفر از بین خود یا خارج از اعضاء را به عنوان مدیرعامل جهت انجام امور اجرائی شرکت انتخاب می کند.

آنچه مهم است تاکید سایپا بر رعایت همه جانبه قانون است و هر تصمیمی که هیات مدیره منتخب آخرین مجمع عمومی گروه خودروسازی سایپا بگیرند قانونی بوده و سایپا خود را موظف به اجرای آن می داند.

کمیته مسئولیت های اجتماعی سایپا به کمک زلزله زدگان شتافت

حضور نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در روستای کوییک

ارائه خدمات گسترده سایپا به زلزله زدگان استان های غرب کشور

سهم بالای سایپا در تولید قطعات ساخت داخل

سایپا در کنار مردم زلزله زده غرب کشور

سایپا در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو تهران

آمادگی سایپا برای ارائه خدمات امدادی در آستانه بازگشت زائران حسینی

تاکید بر ایجاد سرمایه گذاری مشترک سایپا و شرکای خارجی

بازدید رئیس هیات مدیره سایپا از قطعه سازان استان فارس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی