پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ضد یخ

فومن شیمی از ضد یخ مادام العمر رونمایی کرد

شرکت فومن شیمی، تولید کننده محصولات خودرویی با برند کاسپین، از ضدیخ پروفشنال، محصول جدید خود که امکان رانندگی تا 250 هزار کیلومتر را دارد، رونمایی کرد. حمید قاسم نژاد، مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی گفت: خودرو علاوه بر این که یک وسیله نقلیه محسوب می شود یک سرمایه اساسی و منبع درآمد برخی […]

javankhodro
سه شنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۶

شرکت فومن شیمی، تولید کننده محصولات خودرویی با برند کاسپین، از ضدیخ پروفشنال، محصول جدید خود که امکان رانندگی تا 250 هزار کیلومتر را دارد، رونمایی کرد.

حمید قاسم نژاد، مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی گفت: خودرو علاوه بر این که یک وسیله نقلیه محسوب می شود یک سرمایه اساسی و منبع درآمد برخی خانواده های ایرانی است. در همین راستا نوع رفتار با خودرو رفتار با زندگی یک خانواده است. برنامه ریزی کردیم محصولاتی تولید کنیم که آسیب های کمتری متوجه این سرمایه شود. مثلا روغن ترمز با جان مردم و روغن موتور با سلامت موتور ارتباط مستقیم دارد. تولید محصولات با دوام طولانی تر می تواند صرفه اقتصادی آنها را بالاتر ببرد. امروز تولید ضدیخ پروفشنال کاسپین با قابلیت استفاده 250 هزار کیلومتری ، یکی از مصادیق این هدف است.

وی افزود : این ضد یخ با تکنولوژی هیبرید و فرمول پیشرفته و با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده و مطابق تکنولوژِی آلمان و دارای تاییدیه از بزرگ ترین شرکت های خودروسازی جهان است.

پروفشنال امکان محافظت تا دمای 37- درجه سانتی گراد را فراهم کرده و دارای خواص ضدجوش، ضد زنگ، ضد کف، ضد خوردگی و مطابق با استاندارد 338 و قابل استفاده در کلیه فصول است.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی