پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاحیه نمایشگاه مرکزی لوکسژن

اسب لوکسژن برای بازار ایران زین شد/ افتتاح نمایشگاه و دفتر مرکزی خودروساز تایوانی در ایران

در راستای متنوع شدن بازار خودرو کشور و آغاز به کار برندهای جدید در این مارکت مستعد، برند تایوانی به نام لوکسژن به ایران آمده و شرکت آرمان موتور کویر نمایندگی رسمی و شریک تجاری لوکسژن در ایران، روز جمعه 3 آذر ماه نمایشگاه و دفتر مرکزی این خودروساز تایوانی را در بلوار فرحزادی تهران […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۶

در راستای متنوع شدن بازار خودرو کشور و آغاز به کار برندهای جدید در این مارکت مستعد، برند تایوانی به نام لوکسژن به ایران آمده و شرکت آرمان موتور کویر نمایندگی رسمی و شریک تجاری لوکسژن در ایران، روز جمعه 3 آذر ماه نمایشگاه و دفتر مرکزی این خودروساز تایوانی را در بلوار فرحزادی تهران افتتاح کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه و دفتر مرکزی لوکسژن در ایران، عقبل مصطفایی مدیر بازاریابی و فروش این برند تایوانی از اعلام برنامه عرضه محصولات لوکسژن به محض روشن شدن وضعیت ثبت سفارش خبر داد.

وی ادامه داد، 4 یا 5 محصول لوکسژن را برای بازار ایران در نظر گرفته ایم و منتظر روشن شدن وضعیت ثبت سفارش هستیم. لوکسژن علاوه بر خودرو سواری، سه محصول در کلاس شاسی بلند یعنی کراس اوور، مینی کراس اوور، اس یو وی، یک خودرو ام پی وی چند منظوره برقی و یک خودرو سواری برقی دارد.

هم شاسی بلند و هم سدان لوکسژن در بازار ایران عرضه می شود و عرضه خودرو برقی لوکسژن در ایران به همکاری دولت و محیا شدن زیرساخت هایی نظیر ایجاد ایستگاه شارژ در خیابان ها بستگی دارد.

افتتاحیه نمایشگاه مرکزی لوکسژن

لوکسژن نام برند تازه واردی است که دوران پسا تحریم برای بازار ایران به ارمغان آورده و به دلیل سابقه محدود و عدم حضورش در بازار ایران، شاید چندان شناخته شده نباشد. لوکسژن برندی تایوانی است که در سال 2009 به دست یک خانواده متمول تاسیس شد. نام این خودروساز از ترکیب 2 کلمه LUXURY (لوکس) و GENIUS (هوشمند) گرفته شده و در زمره خودروسازانی طبقه بندی می شود که محصولاتشان را با تکیه بر دانش بومی و بدون هیچ گونه کپی کاری و تقلیدی تولید می کنند. البته سابقه فعالیت لوکسژن در صنعت خودرو به سال 1955 و زمانی که وظیفه مونتاژ و تولید محصولات نیسان و میتسوبیشی را برعهده داشت باز می گردد.

افتتاحیه نمایشگاه مرکزی لوکسژن

اما از زمانی که لوکسژن وارد گود خودروسازی شده، 2 مدل سدان، 2 مدل کراس اوور و 2 مدل ون تولید کرده و با این روند به نظر می رسد که در چند سال آینده به عنوان یکی از خودروسازان مطرح جهان شناخته شود. شرکت آرمان موتور کویر به عنوان شریک تجاری و نماینده رسمی لوکسژن در ایران شناخته می شود.

لوکسژن در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران حضوری پرقدرت دارد و یک رونمایی مخصوص این رویداد مهم خودرویی در نظر گرفته است.  به احتمال فراوان، لوکسژن کار خود را در بازار ایران با 2 مدل U6 کراس اوور و S3 سدان شروع خواهد کرد. در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران که درب های آن از 6 آذر ماه به روی عموم بازدیدکنندگان باز خواهد شد، می توانید از غرفه لوکسژن دیدن کنید و بیشتر با محصولات اش آشنا شوید.

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 18/تجربه جدید تایوانی ها در بازار ایران-لوکسژن به شهر آفتاب می آید

لوکسژن ، اولین حضور خودروسازی تایوان در ایران

نقشی از اصالت آلمانی/رونمایی رسمی محصولات بورگوارد در برج میلاد

فومن شیمی از ضد یخ مادام العمر رونمایی کرد

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی