پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صنعت خودرو-خط تولید

افزایش ۲۱ درصدی تولید خودرو در هفت ماهه اول سال جاری

به گفته وزیر صنعت، تولید خودرو در هفت ماهه نخست سال جاری، نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که در هفت ماهه اول سال تولید اتوبوس، ون و مینی بوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش داشته است و تولید کامیون و کشنده در این […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

به گفته وزیر صنعت، تولید خودرو در هفت ماهه نخست سال جاری، نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که در هفت ماهه اول سال تولید اتوبوس، ون و مینی بوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش داشته است و تولید کامیون و کشنده در این بازه زمانی 18 درصد افزایش پیدا کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش 21 درصدی تولید خودرو سواری در هفت ماهه اول امسال نسبت به سال 95 گفت: حرکت صنعت در ساخت و تولید خودروی سبک، سنگین و تخصصی با تلاش صنعتگران این عرصه با شتاب بیشتری تداوم می یابد.

محمد شریعتمداری با اشاره به افزایش 21 درصدی تولید خودرو سواری در هفت ماهه اول سال نسبت به سال 95، افزود: در هفت ماهه اول سال تولید اتوبوس، ون و مینی بوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 83 درصد افزایش داشته است و تولید کامیون و کشنده در این بازه زمانی 18 درصد افزایش پیدا کرد.

وی با اعلام افزایش 123 درصدی تولید کمباین در هفت ماهه سال نسبت به سال 95، گفت: در زمینه تولید تراکتور نیز در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 24درصدی روبه رو بودیم که تمامی این موارد نشانه حرکت صنعت در ساخت و تولید خودروی سبک،سنگین و تخصصی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: این حرکت به فضل خدا و تلاش صنعتگران کشور با شتاب بیشتر و عمق ساخت داخل بیشتری ادامه می یابد.

کرمان موتور با افزایش تولید جک S3 و اکسنت رکورد می زند

مدل جدید ارزیابی کیفی خودروهای داخلی با استاندارد اروپا (IRCAP)

رشد قابل توجه تولید خودروسازان خصوصی

خط و نشان وزارت صنعت برای خودروسازان چینی

ظهور قطب سوم در صنعت خودروسازی با حمایت اتاق بازرگانی

اتوبان کره ایی، بیراهه ایرانی/مقایسه صنعت خودرو ایران و کره جنوبی، درست یا غلط؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی