پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گردهمایی H30 سواران

گردهمایی H30 سواران تهرانی با میزبانی شرکت آپکو

شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو، آپکو در دومین دوره از گردهمایی خودروهای سفارشی خود این بار میزبان H30 کراس سواران تهرانی خواهد بود که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از ايكوپرس به نقل از ارتباطات آپکو، مديرعامل اين شركت با اعلام اين خبر گفت: پس […]

امیر
سه شنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۶

شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو، آپکو در دومین دوره از گردهمایی خودروهای سفارشی خود این بار میزبان H30 کراس سواران تهرانی خواهد بود که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از ايكوپرس به نقل از ارتباطات آپکو، مديرعامل اين شركت با اعلام اين خبر گفت: پس از برگزاري همایش پژو سواران که در هفته هاي گذشته در شركت آپكو برگزار شد، اين شركت در برنامه آتي خود ميزبان اچ30 كراس سواران خواهد بود.

كيوان وزيري افزود: اين تجمع جمعه اين هفته 24 آذرماه در شركت آپكو برگزار مي شود.

وي تصریح کرد: اچ30 کراس سواران می توانند براي بهرمندی از برنامه های این رویداد و تخفیف های ارائه شده ویژه دارندگان خودرو اچ سی کراس روز جمعه 24 آذرماه96 از ساعت 10 تا 16 در محل این شرکت حضور پیدا کنند.

وزیری تاکید کرد: مهمترین هدف از برگزاری چنین آئین هایی ترغیب مالکین خودروها به استفاده از آپشن های استاندارد، ایمن و دارای گارانتی مطمئن با حفظ اصالت گارانتی خودرو است.

شایان ذکر است، شرکت آپکو در این گردهمایی گزینه هایی همچون بهره مندی از تخفیف خرید و نصب قطعات آپشن تا 20 درصد، ارايه اطلاعات کاربردی در مورد خودروی اچ30 کراس، نمایش خودروهای آپشن شده و معرفی خودروهای جدید دانگ فنگ را در نظر گرفته است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت آپکو به نشانی opco.co.ir مراجعه كنند.

فراخوان دومین نمایشگاه حرکت

پیام تبریک مهندس یکه زارع به مدیر عامل جدید سایپا

کمک های ایران خودرو به مناطق زلزله کرمانشاه ارسال شد

آماده باش ایساکو در مناطق زلزله زده غرب کشور

رشد 14 درصدی تولید ایران خودرو

قرارداد جدید بین ایران خودرو و هیوندای برای گیربکس اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی