شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان 96 را منتشر کرد که در مقایسه امتیازات تابستان با فصل قبل آن، امتیاز خودروسازی کارمانیا رشد داشته است. گزارش رضایت سنجی ISQI از مشتریان خودرو سازی کارمانیا در تابستان 96 شامل 3 بخش ادراکی، عملکردی و جامع است. […]
گزارش رضایت سنجی ISQI از مشتریان خودرو سازی کارمانیا در تابستان 96 شامل 3 بخش ادراکی، عملکردی و جامع است. این نظر سنجی مشتریان 8 نمایندگی خدمات پس از فروش را بررسی کرده است و شرکت خودرو سازی کارمانیا موفق به کسب رتبه دوم درمیان شرکت های خودرو سازی (تا 10 نمایندگی) شده است.
در شرایط فعلی که سایت ثبت سفارش ماههاست بسته است، رضایت مشتریان در اکثر شرکتها افت داشته است، اما شرکت کارمانیا، شریک تجاری BYD چین در ایران، مشتریان راضی تری داشته و امتیاز آن چند پله بالاتر رفته است.
دیدگاه خود را بنویسید