پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سراتو آپشنال

عقب نشینی سایپا از گرانی سراتو آپشنال

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بر عدم افزایش قیمت خودروی سراتو و عرضه با شرایط قبلی تاکید کرد و از قیمت اعلامی جدید خود با 118 میلیون تومان عقب نشینی کرد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : مهندس محسن جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در راستای […]

امیر
شنبه - ۲۵ آذر ۱۳۹۶

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا بر عدم افزایش قیمت خودروی سراتو و عرضه با شرایط قبلی تاکید کرد و از قیمت اعلامی جدید خود با 118 میلیون تومان عقب نشینی کرد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

مهندس محسن جهرودی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از مصرف کنندگان و سیاست های دولت خدمتگزار با اعلام دستور عدم افزایش قیمت سراتو به معاونت فروش و بازاریابی سایپا و بازگشت قیمت خودرو به شرایط قبل اعلام کردکه موضوع افزایش قیمت در مقطع فعلی اجراء نمی شود.

وی در خصوص علل افزایش قیمت خودرو با توجه به افزایش هزینه های سربار تولید افزود: با کنترل هزینه ها ی مرتبط با تولید و در راستای حمایت مستمر از مصرف کنندگان هزینه ها را کنترل خواهیم کرد.

 شایان ذکر است در حال حاضر طرح ویژه فروش و تحویل فوری خودروی سراتو آپشنال با قیمت قبلی 104.158.000 تومان در نمایندگی های سراسر کشور در جریان است.

حمایت سایپا از قطعه سازانی که به دنبال افزایش کیفیت هستند

تخفیف ویژه سایپا برای مالکان برلیانس سری H در طرح پاییزی

مدیر جدید روابط عمومی گروه سایپا تعیین شد

ثبت نام اینترنتی سایپا عادلانه و مورد تایید سازمان بازرسی کل کشور

موفق عمل کردن سایپا در تحقیق و توسعه محصولات

سایپا در سومین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات هرمزگان

فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا (آذر 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی