پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجلس شورای اسلامی

جو مجلس مخالف با افزایش قیمت بنزین / آیا بنزین نهایتا 10 درصد تغییر قیمت خواهد داشت؟

جو مجلس نسبت به موضوع افزایش قیمت بنزین به شدت مخالف است و نمایندگان با این طرح موافق نیستند و با وجود رایزنی ها و مذاکرات در این باره اما نمایندگان به شدت با قیمت 1500 تومان مخالف هستند. عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت اگر تغییری هم باشد نهایتا در حد 10 درصد خواهد بود. […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۶

جو مجلس نسبت به موضوع افزایش قیمت بنزین به شدت مخالف است و نمایندگان با این طرح موافق نیستند و با وجود رایزنی ها و مذاکرات در این باره اما نمایندگان به شدت با قیمت 1500 تومان مخالف هستند. عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت اگر تغییری هم باشد نهایتا در حد 10 درصد خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با جوان خودرو:

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جوان خودرو در خصوص افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: بارها مسئله افزایش قیمت حامل های انرژی مطرح شده و دولت درصدد این موضوع بوده و هست اما این امر نیاز به کارشناسی دارد چرا که افزایش قیمت بنزین تبعات اقتصادی در بخش های مختلف خواهد داشت.

وی درخصوص واکنش نمایندگان مجلس در مورد افزایش قیمت بنزین گفت: جو مجلس نسبت به این موضوع به شدت مخالف است و نمایندگان با این طرح موافق نیستند و با وجود رایزنی ها و مذاکرات در این باره اما نمایندگان به شدت با قیمت 1500 تومان مخالف هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در مورد اینکه سرانجام قیمت بنزین ثابت خواهد ماند و یا تغییر می کند بیان کرد: در حال حاضر که نمایندگان مخافند اما به نظر من اگر تغییری هم باشد نهایتا در حد 10 درصد خواهد بود و قیمتی که فعلا مطرح شده امکان تحقق نخواهد داشت البته باید این موضوع کارشناسی و بررسی شود و در ماه های آتی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

خادمی در مورد اینکه قیمت بنزین باید مانند قیمت فوب منطقه باشد عنوان کرد: مولفه های گوناگونی در این خصوص مطرح است اگر قیمت بنزین در جاهای دیگر بالاست در عوض کیفیت نیز مناسب است و مردم نیز رضایت کافی را دارند اما در ایران با افزایش قیمت هیچ تغییری در خدمات و کیفیت رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: قیمت فوب منطقه در حال حاضر حدود 2000 تومان است اما اینکه آن را ملاک قرار دهیم خیلی مناسب نیست چرا که شرایط و کیفیت حامل های انرژی متفاوت است همچنین بدلیل اینکه ایران تولیدکننده هم هست در نهایت باید قیمت ارزانتر شود.

انتهای پیام/

قیمت بنزین از دی ماه 1500 تومان می شود/ جامپ 500 تومانی قیمت بنزین!

واردات بنزین به میزان 15 میلیون لیتر روزانه به کشور

برای هر خودرو از بنزین با چه اکتانی استفاده کنیم؟

بالا بردن کمیت گریبان گیر کیفیت بنزین

درخواست اینترنتی بنزین سیار هم آمد

یارانه نقدی یا یارانه انرژی؟ مسئله این است

کمتر از یک درصد نازل‌های بنزین کم‌فروشی داشته‌اند

بنزین سوپر یا معمولی؟ مساله این است!

صدور مجوز واردات بنزین برای بخش خصوصی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی