پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه رانندگی

فردا اخرین مهلت بخشودگی دو برابری جریمه خودروها

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا فردا پنجشنبه اخرین مهلت بخشودگی جریمه دو برابری خودروها می باشد که به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا  اظهار کرد: فردا (پنج شنبه) آخرین مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم […]

امیر
چهارشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۶

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا فردا پنجشنبه اخرین مهلت بخشودگی جریمه دو برابری خودروها می باشد که به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا  اظهار کرد: فردا (پنج شنبه) آخرین مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم رانندگی به پایان می رسد و رانندگان می توانند تا ساعت ۲۴ فردا اقدام به پرداخت جرایم خود کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه این مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم در قانون برنامه بودجه سال ۹۶ به تصویب رسیده در نتیجه این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی شود.

 معاون اجتماعی پلیس راهور گفت:رانندگان می توانند تا پایان وقت اداری با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا بانک ها و یا دستگاه های atm اقدام به پرداخت جرایم خود کنند.

سرهنگ جهانی ادامه داد: امکان پرداخت آنلاین جرایم هم در نظر گرفته شده است تا رانندگان با مراجعه به سایت rahvar۱۲۰ و درج بارکد مندرج در پشت کارت ماشین،شناسه پرداخت دریافت کنند.

وی افزود: رانندگان می توانند با ارسال «vin»ماشین خود که در پشت کارت ماشین به صورت عمودی درج شده است و شامل عدد و حروف می شود به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ،شناسه پرداخت دریافت کنند.

جریمه 50 هزار تومانی به ازای هر روز نصب پلاک تعمیری

تفاوت مبلغ جریمه نبستن کمربند ایمنی در شهرها و روستاها

جریمه 1.5 میلیونی در یک ماه به دلیل عدم داشتن معاینه فنی

روزانه 50 هزار تومان جریمه به دلیل نداشتن معاینه فنی

جریمه هرگونه شعرنویسی روی خودرو

جریمه مسدود کردن خیابان به دلیل تصادف خسارتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی