پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات-پس-از-فروش-رامک-خودرو

رامک خودرو طرح بازدید زمستانی خودروهای سانگ یانگ را تمدید کرد

گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره، طرحی برای بازدید رایگان خودروهای سانگ یانگ پیش از زمستان در نظر گرفته بود که تا 30 آذر به پایان می رسید. اما با توجه به استقبال مشتریان، این طرح توسط رامک خودرو تمدید شده و تا 7 دی ماه ادامه خواهد داشت. رامک خودرو که […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳ دی ۱۳۹۶

گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره، طرحی برای بازدید رایگان خودروهای سانگ یانگ پیش از زمستان در نظر گرفته بود که تا 30 آذر به پایان می رسید. اما با توجه به استقبال مشتریان، این طرح توسط رامک خودرو تمدید شده و تا 7 دی ماه ادامه خواهد داشت.

رامک خودرو که به عنوان نمایندگی رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران شناخته می شود، اجرای طرح بازدید زمستانی خودروهای سانگ یانگ در ایران را از 25 تا 30 آذر ماه سال جاری اعلام کرده بود. با توجه به استقبال مشتریان، این طرح تا 7دی ماه جاری تمدید شد.

تمدید طرح بازدید زمستانه رامک خودرو

در طرح بازدید زمستانی خودروهای سانگ یانگ که به صورت رایگان و در نمایندگی های رسمی و مجاز رامک خودرو اجرا می شود، خدماتی چون تست با دستگاه عیب یاب، بازدید سیالات مصرفی، ضد یخ، صافی هوا، فیلتر تهویه کابین، تسمه ها، شیلنگ ها و لوله های آب و روغن، تیغه های برف پاک کن، سیستم گرمایشی خودرو و سیستم ترمز به مالکان ارائه می شود.

در این طرح که تا پایان روز پنجشنبه 7 دی ماه جاری ادامه دارد، رامک خودرو برای لوازم مصرفی نیز تخفیف هایی را در نظر گرفته است که شامل 10 درصد تخفیف سرویس های دوره ای، تخفیف 10 درصدی روغن موتور و ضد یخ می شود.

طرح زمستانه رامک خودرو آغاز شد
بررسی سانگ یانگ رکستون G4 در آستانه ورود به بازار/مثلث قدرت، قابلیت های آفرودی و قیمت منطقی

کدام نمایندگی های رسمی واردکننده خودرو مجوز پیش فروش دارند؟

جایزه سانگ‌یانگ به (( رامک خودرو )) رسید

شروعی دوباره برای جنتلمن کره ای/ نگاهی به سانگ‌ یانگ رکستون جدید

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۷)/ عرض اندام کوراندو جدید در کارزار تبریز

روند صعودی پیشرفت رامک خودرو در خدمات پس از فروش

گسترش قلمرو رامک خودرو با افتتاح شوروم یوسف آباد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (5) / رامک خودرو با کوراندو 2017 به مشهد آمد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی