پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا_کمری-یاریس

آغاز جشنواره فروش تویوتا و لکسوس ایرتویا

شركت ايرتويا (نماينده رسمي تويوتاي ژاپن) جشنواره فروش تابستانه خودروهای تویوتا و لکسوس را آغاز كرد. این جشنواره شامل تویوتا کمری 2016، کمری هیبرید LE، تویوتا یاریس هاچ بک و… به صورت نقدی، اقساطی و مشارکتی به فروش می رسد. به گزارش واحد بازاریابی ایرتویا، در جشنواره فروش تابستانه، تیپ فول تویوتا کمری 2016، با […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۴

شركت ايرتويا (نماينده رسمي تويوتاي ژاپن) جشنواره فروش تابستانه خودروهای تویوتا و لکسوس را آغاز كرد. این جشنواره شامل تویوتا کمری 2016، کمری هیبرید LE، تویوتا یاریس هاچ بک و… به صورت نقدی، اقساطی و مشارکتی به فروش می رسد.

به گزارش واحد بازاریابی ایرتویا، در جشنواره فروش تابستانه، تیپ فول تویوتا کمری 2016، با طراحی کاملا جدید و با امكانات كاملي نظير سانروف، سنسور هاي پارك، دوربين ديد عقب، مانيتور نويگيشن، كروز كنترل، سيستم تهويه مطبوع تمام اتوماتيك با قابليت تنظيم دوگانه دما، سيستم ورود بدون كليد با استارت دكمه اي، 6 ایربگ و … با تحویل 60 روزه و قیمت قطعی 190 میلیون تومان به فروش میرسد.

همچنین در جشنواره فروش تابستانه ایرتویا، فروش خودروی کمری هیبرید LE با قیمت 155 میلیون تومان برای اولین بار آغاز می شود. این خودرو، از لحاظ پیشرانه و عملکرد فنی، مشابه کمری هیبرید فول آپشن (XLE) می باشد؛ اما فاقد برخی از آپشنهای مدل فول است.

تویوتا یاریس هاچبک مدل 2016 نیز در این جشنواره برای اولین بار با قیمت 114 میلیون تومان به فروش می رسد. تویوتا یاریس هاچبک مدل 2016، از لحاظ طراحی، عملکرد فنی و امکانات رفاهی، کاملا مشابه با مدل 2015 آن می باشد.

علاوه بر آن، سایر مدلهای تویوتا و لکسوس نیز با قیمتهایی بسیار مناسب و روشهای فروش متنوع نقدی، اقساطی و همچنین مشارکتی به فروش می رسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت ایرتویا ( arita.irtoya.com ) مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی