پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه بهمن دیزل

غرفه بهمن دیزل در قرق کامیونت های جدید ایسوزو

بهمن دیزل به عنوان بازوی ساخت خودروهای تجاری سبک و سنگین گروه خودروسازی بهمن، سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری سبک را در اختیار دارد. بهمن دزل با تمام قدرت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری حاضر شده و در سالن 38 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به خودروهای […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۵ دی ۱۳۹۶

بهمن دیزل به عنوان بازوی ساخت خودروهای تجاری سبک و سنگین گروه خودروسازی بهمن، سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری سبک را در اختیار دارد. بهمن دزل با تمام قدرت در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری حاضر شده و در سالن 38 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به خودروهای تجاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

سنگین وزن های غرفه بهمن دیزل، 2 کامیون از برندهای فاو FAW و ایسوزو هستند. ایسوزو FVZ به عنوان کامیون سنگین بهمن دیزل، از پیشرانه 6 سیلندر 7790 سی سی برخوردار است که به لطف توربوشارژر، می تواند 280 اسب بخار قدرت و 882 نیوتن متر گشتاور تولید کند. دیگر کامیون سنگین گروه بهمن، تایگر محصولی از فاو موتور چین است که برای حضور در این نمایشگاه، رخت آتش نشانی به تن کرده است.

بهمن دیزل به عنوان شریک قدیمی ایسوزو ژاپن در ایران شناخته می شود و همواره با کامیونت های ایسوزو سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری سبک کشور داشته است. بعد از رفع تحریم ها دوباره همکاری ایسوزو و بهمن دیزل از سر گرفته شده و کامیونت ایسوزو NMR به عنوان جدیدترین کامیونت گروه بهمن، حاصل این همکاری است که در نمایشگاه حمل و نقل حضور پیدا کرده است.

غرفه بهمن دیزل

NMR85E کامیونت 5.2 تن است که از پیشرانه 4 سیلندر خطی 2999 سی سی مجهز به توربوشارژر و اینترکولر و با تکنولوژی یورو 4 بهره می برد. این پیشرانه با تراکم 17.5 می تواند در 2800 دور 150 اسب بخار قدرت تولید کند و بیینه گشتاور 375 نیوتن متری اش در دور 1600 تا 2800 در اختیار راننده قرار می گیرد.

ایسوزو NMR85E از سیستم تعلیق فنر تخت چند لایه مجهز به فنر هیدرولیک و سیستم فرمان هیدرولیک بهره می برد و در راستای ایمنی بیشتر به سیستم ترمز ABS با تکنولوزی EBD مجهز شده است. ظرفیت باک این کامیونت به 75 لیتر می رسد و سقف سرعت اش با احتساب وزن بار عدد 125 کیلومتر در ساعت را نشان می دهد.

دیگر کامیونت های ایسوزو در سبد بهمن دیزل، انواع NPR75M و NPR75K هستند که با همکاری سیبا موتور، در انواع کاربری ها عرضه شده اند. در گشوه دیگر غذفه بهمن دیزل، 2 دستگاه اتوبوس ایسوزو از نوع NOVO قرار گرفته که نشان از تنوع سبد محصولات بهمن دیزل دارد.

غرفه بهمن دیزل

ون مکسوس نیز از جمله نمایندگان گروه بهمن در بازار خودروهای تجاری سبک است که به عنوان یک مینی بوس کوچک یا ون سایز بزرگ عرضه می شود. سایک موتور مکسوس را به استرالیا، نیوزیلند، اروپا و آفریقا صادر می‌کند. مکسوس V80 در تیپ‌های مختلف (از مدل‌های ساده که صرفا برای حمل بار ساخته شده‌اند گرفته تا ون‌ها و مینی‌بوس‌های شهری) تولید می‌شود که شرکت بهمن دیزل با تحقیقاتی که در سال 1393 انجام داده برای بازار ایران نسخه‌ای میان ون و مینی‌بوس را انتخاب کرده که 15+1 سرنشین گنجایش دارد.

مکسوس پیشرانه VM ساخت ایتالیا را در دل خود جای داده. این پیشرانه دیزلی 2.5 لیتر حجم دارد و به لطف تجهیز به توربوشارژر 135 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

ایسوزو NMR85E عضو جدید بازار کامیونت ها

گرهمایی مشتریان ایسوزو با پیمایش یک میلیون کیلومتر + تصاویر

گروه بهمن در سکوی اول بازار خودروهای تجاری

زامیاد محصولات جدید ایویکو را در نمایشگاه حمل و نقل به خط کرد

ایران خودرو دیزل با سبدی کامل از محصولات سبک و سنگین/ پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی