پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن تیگوان

قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو مشخص شد

قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو نماینده فولکس واگن آلمان در ایران طبق جدول زیر اعلام می شود. فولکس واگن پاسات و تیگوان با ماموت به شهر می آیند / گزارش تست درایو و بازدید از کارخانه ماموت خودرو نماینده رسمی محصولات فولکس واگن در ایران، قیمت 2 خودروی جدید تیگوان و پاسات […]

امیر
دوشنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۶

قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو نماینده فولکس واگن آلمان در ایران طبق جدول زیر اعلام می شود.

فولکس واگن پاسات و تیگوان با ماموت به شهر می آیند / گزارش تست درایو و بازدید از کارخانه

ماموت خودرو نماینده رسمی محصولات فولکس واگن در ایران، قیمت 2 خودروی جدید تیگوان و پاسات 2018 را در ایران اعلام نمود. لازم به ذکر است این دو خودرو برای اولین بار است که در ایران به فروش میرسند.

قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات مشخص شد :

خودرو نوع موتور مدل قیمت (تومان)
تیگوانde6d8mw9j70erbyynqca.jpg 2 لیتری توربو 2018 289/000/000
پاساتp7t9mq5l8v63gd81bce.jpg 1.8 لیتری توربو 2018 275/000/000

بررسی اجمالی فولکس واگن تیگوان :

کمپانی فولکس واگن ، که با عرضه فولکس واگن تیگوان در بازارهای بزرگ جهانی توانسته شایستگی های خود را بر همه اثبات کند ، از نسل جدید تیگوان (Tiguan) با چهره و تجهیزات جدیدی رونمایی کرد.

نسل جدید تیگوان  60 میلیمتر از طول و 30 میلیمتر از عرض بزرکتر شده است و حدود 50 کیوگرم سبک تر از مدل قبلی می باشد.فاصله بین دو محور تیگوان جدید 77 میلیمتر بیشتر شده و به 2681 میلیمتر رسیده است.تیگوان جدید روی همان پلتفرم معروف MQB پیاده شده و هشت موتور مختلف توربوشارژ دیزلی و بنزینی برای آن در نظر گرفته شده است. تمامی این موتورها استاندارد یورو 6 را کسب کرده اند و 24 درصد بهینه تر از موتورهای قبلی عمل می کنند.

دو مدل از موتورها یعنی TSI و TDI روی این خودرو کار گرفته شده اند که قوی ترین هر مدل به ترتیب 220 و 240 اسب بخار توانایی تولید قدرت دارند. به غیر از مدل های پایه، این خودرو به سیستم چهار چرخ متحرک 4Motion نیز مجهز است.

تجهیزات دیگری همچون رینگ های 19 اینچی (20 اینچی به صورت سفارشی)، صفحه نمایش 5 و یا 8 اینچی، سیستم کنترل افراد پیاده، سیستم ترمز ضد تصادف خودکار، سیستم کنترل بین خطوط و روکش های چرمی بر روی این خودرو نصب شده اند.این نسل جدید تیگوان در ابتدای کار قرار است که به صورت 5 نفره در سال میلادی بعدی و بعد از آن با مدلی متفاوت با فاصله بین دو محور بیشتر و 7 نفره عرضه شود. لازم به ذکر است که این خودرو در مکزیک ساخته خواهد شد.

فروش محصولات فولکس واگن توسط ماموت خودرو در ایران آغاز شد

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 61/ پس از سالها، اولين حضور فولکس واگن در نمايشگاه هاي خودرويي ایران

سرمایه گذاری بزرگ فولکس واگن برای خودروهای خودران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 14/ همایش خانواده فولکس واگن ایران در روز چهارم نمایشگاه

همکاری برد برد برای JAC و فولکس واگن

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی