پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید تویوتا کرولا

رونمایی از نسل جدید تویوتا کرولا تا سال 2020

تویوتا کرولا به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای شرکت تویوتا از نسل جدید این خودرو برای سال 2020 رونمایی خواهد کرد به شرح زیر اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :  تویوتا کرولا به عنوان پرفروش ترین خودرو در دنیا شناخته می شود که از سال ۱۹۶۶ تاکنون بیش از ۴۰ […]

امیر
شنبه - ۲۳ دی ۱۳۹۶

تویوتا کرولا به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای شرکت تویوتا از نسل جدید این خودرو برای سال 2020 رونمایی خواهد کرد به شرح زیر اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

 تویوتا کرولا به عنوان پرفروش ترین خودرو در دنیا شناخته می شود که از سال ۱۹۶۶ تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دستگاه از آن تولید شده است. یازده نسل از کرولا تولید شده و هم اکنون نسل یازدهم آن از سال ۲۰۱۲ برروی خط تولید قرار دارد. به تازگی تصاویر جاسوسی از نسل جدید تویوتا کرولا در ایالات میشیگان توسط عکاسان صنعتی منتشر شده که نشان می دهد تویوتا به زودی کرولای جدیدی را وارد بازار خواهد کرد.

تویوتا کرولای مورد نظر توسط تیم تست تویوتا در حال گذراندن مراحل آزمایش های ابتدایی بوده که باتوجه به طراحی جدید آن کاورهای مشکی رنگ تمام بدنه خودرو را پوشانده بودند تا ظاهر خودرو مشخص نشود. می توان گفت با توجه به سبک طراحی و استفاده از پلتفرم TNGA در محصولات جدید تویوتا نظیر پریوس و C-HR ، نسل دوازدهم کرولا نیز از این پلتفرم بهرمند خواهد شد. طراحی که در آن استفاده از خطوط منحنی و شکسته بیشتر به چشم می خورد.

شایعات مختلفی پیرامون زمان عرضه نهایی نسل دوازدهم تویوتا کرولا به گوش می رسد، اما می توان پیش بینی کرد تویوتا در نظر دارد برای سال ۲۰۲۰ از کرولای جدید رونمایی کند. نکته حائز اهمیت این است که تویوتا نسل دوازدهم کرولا را در کارخانه مشترک جدید خود با مزدا در آلاباما خواهد ساخت.

بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش ایرتویا

آنچه که باید در خصوص فراخوان ایرتویا بدانید

ترکش تاکاتا به ایرتویا هم رسید؟

با پروژه خودروهای کارکرده ایرتویا بیشتر آشنا شوید

رتبه اول خدمات پس از فروش میان واردکنندگان خودرو به ایرتویا رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی