پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مونوریل برقی بی وای دی

راه اندازی سیستم حمل و نقل هوشمند بی وای دی چند پله بالاتر از زمین!

بی وای دی خودروسازی چینی پیشگام در استفاده از تکنولوزی های جدید در ساخت وسایل نقلیه و از پرچمداران تولید خودروهای الکتریکی و پاک در جهان به شمار می رود. به تازگی بی وای دی برای نخستین بار در جهان یک سیستم رانندگی مستقل و هوشمند، بدون نیاز به راننده را در شهر Yinchuan، شمال غربی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶

بی وای دی خودروسازی چینی پیشگام در استفاده از تکنولوزی های جدید در ساخت وسایل نقلیه و از پرچمداران تولید خودروهای الکتریکی و پاک در جهان به شمار می رود. به تازگی بی وای دی برای نخستین بار در جهان یک سیستم رانندگی مستقل و هوشمند، بدون نیاز به راننده را در شهر Yinchuan، شمال غربی چین بر روی مونو ریل های پر سرعت خود راه اندازی کرده و با این کار عنوان دیگری در کارنامه خود ثبت کرده است.

BYD SkyRail با تکنولوژی اختصاصیG4/5 eLTE Huawei همراه است تا ارتباطات بی نظیر و بدون اشتباه مابین مونوریل و ایستگاه های اصلی را فراهم کند که امکان انتقال داده ها به صورت ایمن فراهم گردد. این می تواند بالاترین اطمینان خاطر رابرای مسافران به ارمغان آورد.

در اکتبر 2016 در نسخه چهارم، این مونوریل با بالاترین سطح ایمنی و بصورت پیمایش کاملا اتوماتیک تکمیل و با پیمایش ایمن در اختیار عموم قرار گرفت. از جمله موارد هوشمند بکار رفته در این مونو ریل می توان به عملکرد تغیییر ناگهانی از برق اصلی به باطری های پشتیبان در صورت قطع برق اصلی، تشخیص مشکلات خودکار، ردیابی خودکار تعداد مسافران و تشخیص چهره اشاره نمود. همچنین این مونو ریل توانایی پیمایش در شرایط شدید و ناپایدار آب و هوایی از 40 – تا 80 درجه سانتیگراد را دارا می باشد.

مونوریل برقی بی وای دی

BYD SkyRail با تکنولوژی اختصاصیG4/5 eLTE Huawei


وانگ چوانفو، مدیر عامل کمپانی BYD گفت: ما می خواهیم از تکنولوژی های نوین برای بهبود نحوه زندگی مردم استفاده کنیم. ترکیبی از فناوری پیشرفته 4.5 گیگابایت هوآوی با SkyRail این مونوریل را “دقیق، کارآمد و حتی قابل اطمینان تر” می نماید.

Huawei و BYD از سال 2004 همکاری های لازم جهت تحقیقات در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی در این کمپانی را آغاز نموده اند. هر دو کمپانی مستقر در شهر شنزن، در جنوب شرقی چین می باشند که به نوآوری های خود در ارائه تکنولوژی های به روز و جهانی مشهور شده است.

گسترش خط تولید خودروهای برقی بی وای دی /مراکش پایگاه ساخت خودرو برقی و باتری می شود

بی وای دی تانگ 2018 به بازار می آید/ فرزند درشت هیکل بی وای دی با لباس جدید

بررسی فنی بی وای دی E6 در آلوده ترین روزهای هوای تهران

اتوبوس های تمام برقی BYD در کشور ژاپن

نگاهی به استاندارد ایربگ هیوندای های تولید داخل

فصلی جدید در تولید خودروهای هیبرید/نسل آینده باتری های تویوتا

نیسان لیف تمام الکتریکی با سبدی از بهترین نوآوری ها

فناوری پروپایلوت، عصای دست رانندگان نیسان در ترافیک

خودروهای مفهومی تلفیقی از ترس و هیجان!

اختراع فورد برای آگاه کردن راننده از وضعیت باد تایرها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی