پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 7

فروش ویژه چری تیگو 7 با مدل 97 و تحویل 30 روزه (بهمن 96)

فروش ویژه چری تیگو 7 با مدل 97 و با تحویل 30 روزه و همچنین فروش اقساطی با نحویل فوری و بدون بهره در دی ماه سال جاری اعلام می شود. بروزررسانی: آغاز مرحله دوم فروش چری تیگو7 + قیمت جدید تیگو7 شرکت مدیران خودرو در جدیدترین شرایط فروش خود ،شرایط جذاب و ویژه ایی […]

امیر
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶

فروش ویژه چری تیگو 7 با مدل 97 و با تحویل 30 روزه و همچنین فروش اقساطی با نحویل فوری و بدون بهره در دی ماه سال جاری اعلام می شود.

بروزررسانی:

آغاز مرحله دوم فروش چری تیگو7 + قیمت جدید تیگو7

شرکت مدیران خودرو در جدیدترین شرایط فروش خود ،شرایط جذاب و ویژه ایی را برای خودروی تیگو 7 به عنوان لوکس ترین محصول تولیدی خود در نظر گرفته است ، همچنین موعد تحویل مدل 97 خودروی تیگو7 ، 30 روزه و موعد تحویل مدل 96 آن فوری با شرایط اقساطی بدون بهره  میباشد . لذا علاقمندان با مراجعه به سایت چری www.cheryco.ir  میتوانند اطلاعات لازم را بدست اورند.

 تیگو7 را بیشتر بشناسیم

تیگو7 در کلاس کراس اوورها یا همان شاسی بلندهای جمع و جور جای می‌گیرد و مهم‌ترین تفاوت‌اش با سایر رقبای هم وطن در ایران، ظاهر جذاب و متفاوت آن است که نظر خیلی از خریداران را به خود جلب می‌کند. چری مدت‌هاست که از مرحله کپی برداری طراحی خودروهایش از خودروهای روز دنیا گذر کرده و به لطف همکاری با استدیوهای بزرگ، طراحی متفاوت و جذابی به محصولات‌اش تزریق شده‌اند و اگر بخواهیم طراحی تیگو۷ را توصیف کنیم، باید بگوییم نسبت به هم قطاران خود یک سر و گردن بالاتر است. پیشرانه 4 سیلندر 1498 سی سی مجهز به سیستم توربوشارژ در دل این خودرو جای گرفته که ساخته شرکتAVL  اتریش است. این پیشرانه توان تولیدی 147 اسب بخار  و گشتاور 210 نیوتن متر  را به شما هدیه می‌کند.  این نیرو توسط گیرباکس 6 سرعته اتوماتیک دبل کلاچ ساخت شرکت گتراگ آلمان به چرخ های جلو منتقل می‌شود.

چری تیگو 7 رقبایش را در پیست آزادی به چالش می کشد

تیگو 7 ساختار شکن، جایگزینی مناسب برای کره ای های گران قیمت

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

مدیران خودرو و رونمایی از تیگو 7 در نمایشگاه تهران + عکس

مدیران خودرو سربلند در عمل به تعهدات خود/ چری تیگو7 آماده تحویل به مشتریان

تحویل چری تیگو7 به مشتریان در نقاط مختلف کشور

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی