پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا راوفور 2018

تویوتا راوفور 2018 در سبد محصولات ایرتویا + قیمت و شرایط فروش

با از سر گرفته شدن ثبت سفارش خودرو، شاهد عرضه خودروهای وارداتی مدل 2018 در بازار ایران هستیم. ایرتویا در این زمینه پیشگام بوده و از اولین شرکت هایی است که اقدام به عرضه خودرویی وارداتی با مدل 2018 کرده است. تویوتا راوفور 2018 در لیست فروش ایرتویا قرار گرفته و همان طور که در […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶

با از سر گرفته شدن ثبت سفارش خودرو، شاهد عرضه خودروهای وارداتی مدل 2018 در بازار ایران هستیم. ایرتویا در این زمینه پیشگام بوده و از اولین شرکت هایی است که اقدام به عرضه خودرویی وارداتی با مدل 2018 کرده است. تویوتا راوفور 2018 در لیست فروش ایرتویا قرار گرفته و همان طور که در گزارش های قبل نیز اعلام کرده بودیم، قیمت آن نسبت به دیگر خودروهای وارداتی افزایش آنچنانی نداشته و شیبی ملایم را طی کرده است.

تویوتا راوفور ۲۰۱۸ هم وارد لیست فروش شرکت ایرتویا شد. ایرتویا نماینده انحصاری محصولات تویوتا در ایران، در جدیدترین بخشنامه خود شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی پرطرفدار راوفور ۲۰۱۸ را منتشر کرده است. خودرویی که به تازگی با بازشدن ثبت سفارش امکان خرید آن میسر شده است.

در این بخشنامه، تویوتا راوفور ۲۰۱۸ در تیپ T3-V با قیمت ۳۳۲ میلیون تومان با تحویل ۳۰ روز کاری بفروش می رسد. البته در شرایط نقدی خریداران محترم می توانند از هدیه ویژه تخفیف ۳ میلیون تومانی بهرمند شوند. در شرایط فروش راوفور ۲۰۱۸ خریداران محترم می توانند از تسهیلات ویژه تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۸ ماهه بهرمند شوند. همچنین امکان انتخاب شرایط اقساطی با تسهیلات ۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۵ ماهه بدون کارمزد نیز برای خریداران میسر می باشد.

راوفور ۲۰۱۸ همانند مدل پیشین خود دارای پیشرانه ۲۵۰۰ سی سی با حداکثر توان ۱۷۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر بهرمند است. این پیشرانه، که یکی از قدرتمند ترین ها در میان سایر رقبا محسوب می شود درکنار جعبه دنده ۶سرعته اتوماتیک عملکرد بسیار بالایی را در رانندگی برایتان به ارمغان می آورد.

از جمله امکانات و تجهیزات مورد استفاده در تویوتا راوفور ۲۰۱۸ می توان به روکش چرم صندلی ها، سیستم کروز کنترل، سانروف، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سرپایینی (DAC)، سیستم کنترل اتوماتیک سرعت در سربالایی (HAC)، رادار نقطه کور (BSM)، سنسور پارک جلو و عقب، درب برقی صندوق عقب، آینه های تاشو برقی، سیستم روشنایی در روز (DRL)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دوگانه دما برای سرنشینان جلو اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بخشنامه اینجا کلیک نمایید.

قیمت جدید تویوتا پریوس 2017 اعلام شد

فروش نقدی و اقساطی تویوتا C-HR (دی 96)

قیمت تویوتا روفور 2017 با تعرفه جدید اعلام شد

فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور 2017 (دی 96)

شیب آرام قیمت تویوتا RAV4 در فراز و نشیب بازار خودروهای وارداتی

خودروهای هیبرید در پیچ و خم تصمیم گیری

اختلاف تعرفه ای بین خودروهای هیبرید و برقی، درست یا غلط؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی