پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو5 خودران

نگاه چری به تکنولوژی های آینده/ حضور چری آریزو5 خودران در نمایشگاه CES

شرکت خودروسازی چری چین که همواره یکی از خودروسازان موفق و مطرح این کشور به شمار می رود ، اخیرا با مشارکت شرکت مطرح تکنولوژی baidu ، نسخه خودران چری آریزو5 را در نمایشگاه CES در معرض دید عموم قرار داد. شرکت چری هم اکنون با مشارکت شرکت های معتبر تکنولوژی در زمینه تکنولوژی های خودران و خودروهای […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۶

شرکت خودروسازی چری چین که همواره یکی از خودروسازان موفق و مطرح این کشور به شمار می رود ، اخیرا با مشارکت شرکت مطرح تکنولوژی baidu ، نسخه خودران چری آریزو5 را در نمایشگاه CES در معرض دید عموم قرار داد.

شرکت چری هم اکنون با مشارکت شرکت های معتبر تکنولوژی در زمینه تکنولوژی های خودران و خودروهای برقی و تولید موتورهای دوست دار محیط زیست همکاری های گسترده ای دارد.

همچنین شرکت چری بیش از 10 نوع فناوری پیشرفته کلیدی را در خودروهای خود بکار گرفته که در میان آنها می توان  به سیستم مسیریاب تعاملی، سیستم کابین های نسل بعدی، ردیاب مردمک چشم و شناسایی چهره و فناوری کلیدی سیستم ردیابی دوربرد اشاره کرد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند همانگونه که اپل صنعت گوشی موبایل را متحول کرد، خودروهای هوشمند نیز این صنعت رامتحول خواهتد کرد.

چری آریزو5 خودران (2)

شایان ذکر است شرکت چری در راستای اهداف آینده خود برای تولید خودروهایی با بالاترین و به روزترین تکنولوژی ها،  یک شرکت تکنولوژی در زمینه خودروهای هوشمند به نام leonis  در سیتیکن ولی امریکای شمالی به ثبت رسانده که گواهینامه های لازم جهت تست خودرو در کالیفرنیا را هم دریافت خواهد کرد.

فعالیت های چری در زمینه تکنولوژی های نوین  و هوش مصنوعی توجه بسیاری از دست اندرکاران تکنولوژی در سیلیکون ولی را به خود معطوف کرده است.

شرکت چری در نمایشگاه 2018 CES  به خوبی جایگاه خود را به عنوان برندی با آینده درخشان در صنعت خودروسازی نشان داده است.

چری آریزو5 محصول مدرن چری با طراحی جذاب است که علاوه بر نسخه خودران، مدل برقی آن نیز در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درامد و در طول بیش از یک سال از عرضه این خودرو در بازار ایران، عملکرد و فروش موفقی داشته است.


گرمای بازار چینی ها، در زمستان سخت خودروهای وارداتی/گفت و گو با بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری

خریداران خوش شانس MVM 315 برای دیدن جام جهانی به روسیه می روند

فروش ویژه چری تیگو 7 با مدل 97 و تحویل 30 روزه

تحویل اولین سری تجهیزات آموزشی مدیران خودرو به سازمان آموزش فني و حرفه اي

تقدیر مدیران‌ خودرو از مشتريان چری تیگو 5 با بيشترين كاركرد

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

از زمین تا ماه با ام وی ام X33 / X33 هایی که بیشترین پیمایش را دارند جایزه می گیرند!

بررسی فنی ام وی ام 315 / در جست و جوی تنوع

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی