پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکستون G4

رامک خودرو از سانگ یانگ رکستون G4 پرده برداشت

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رامک خودرو، نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران طی مراسمی متفاوت از جدیدترین شاسی بلند این برند با نام (( رکستون G4 )) رو نمایی کرد. این مراسم که در حضور سفیر کره جنوبی، نمایندگان عامل، خبرنگاران و تنی چند از مدیران این شرکت در هتل نووتل […]

javankhodro
شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رامک خودرو، نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران طی مراسمی متفاوت از جدیدترین شاسی بلند این برند با نام (( رکستون G4 )) رو نمایی کرد.

این مراسم که در حضور سفیر کره جنوبی، نمایندگان عامل، خبرنگاران و تنی چند از مدیران این شرکت در هتل نووتل برگزار شد، حاوی پیام هایی برای یاداوری قدمت ارتباط فرهنگ و صنعت ایران و کره جنوبی بود.

ماندن در بازاری که تنوع زیادی دارد، مستلزم تن دادن به تغییرات سریع است. این روزها در رده شاسی بلندها رقابت سختی برقرار است، در این میان سانگ یانگ با معرفی رکستون G4 جدید خود می خواهد به میدان بیاید و سهمی قابل توجه از این بازار عاید خود کند. حال آن که رکستون G4 این بار با موتور 2 لیتری توربو و قابلیت های پیمایشی مطلوب در مسیرهای آفرود به بازار ایران قدم گذاشته و در شرایطی که رامک خودرو نگرانی های خدمات پس از فروش را به خوبی از ذهن مشتری رفع می کند، به نظر می رسد فرصت ویژه ای برای فروش پیدا کند.

رکستون از لحاظ فنی در چه جایگاهی است؟

در مراسم معرفی این خودرو چند نکته ای نظر ما را جلب کرد. رکستون دارای شاسی مستقل است و این اولین قدم برای یدک کشیدن نام ” شاسی بلند ” است. امکانات ایمنی و آپشن های حرکتی این خودرو، رکستون را از سایر رقبا ممتاز می سازد. همچنین به دلیل عایق بندی خوب آن، ضریب نفوذ صدا به داخل کابین بسیار پایین است.

 رکستون G4 دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم (GDI) با قدرت 225 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر است و از یک گیرباکس 7 سرعته اتوماتیک بهره می برد. رکستون جدید  به لطف فاصله محوری 2865 میلی‌متری، کابینی کاملا جادار و بزرگ دارد. سانگ‌ یانگ تاجایی‌که توانسته در کابین بزرگ‌ترین شاسی‌بلندش، لوکس‌گرایی کرده و اگر کمی در جزییات دقت کنید، به کیفیت متفاوت متریال کابین آن نسبت به شاسی‌بلندهای کوچک‌تر سانگ‌یانگ پی خواهید برد.

بیشتر بدانید:

بررسی سانگ یانگ رکستون G4 در آستانه ورود به بازار/مثلث قدرت، قابلیت های آفرودی و قیمت منطقی

شروعی دوباره برای جنتلمن کره ای/ نگاهی به سانگ‌ یانگ رکستون جدید

جایزه سانگ‌یانگ به (( رامک خودرو )) رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی