پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان جوک

قیمت نیسان جوک اسپرت مشخص شد + شرایط فروش اقساطی

با افزایش تعرفه واردات خودرو، قیمت خودروهای وارداتی در بازار ایران افزایش یافت. در این راستا هفته گذشته جهان نوین آریا، نماینده نیسان در ایران، قیمت جدید نیسان ایکس تریل را اعلام کرد. امروز اما این شرکت قیمت نیسان جوک به عنوان کراس اوور پرطرفدار و جذاب خود را نیز اعلام کرده و برای خرید […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۶

با افزایش تعرفه واردات خودرو، قیمت خودروهای وارداتی در بازار ایران افزایش یافت. در این راستا هفته گذشته جهان نوین آریا، نماینده نیسان در ایران، قیمت جدید نیسان ایکس تریل را اعلام کرد. امروز اما این شرکت قیمت نیسان جوک به عنوان کراس اوور پرطرفدار و جذاب خود را نیز اعلام کرده و برای خرید آن شرایط اقساطی در نظر گرفته است.

در این طرح، قیمت نیسان جوک 230 میلیون تومان مشخص شده و با موعد تحویل 10 و 30 روز به فروش می رسد. در طرح تحویل 10 روزه مبلغ 115 میلیون تومان در زمان ثبت نام پرداخت می شود. باقیمانده وجه به صورت تسهیلات 115 میلیون تومانی با دوره پرداخت 12 ماهه، نرخ تسهیلات 15 درصد و مبلغ هر قسط 10 میلیون و 380 هزار تومان است.

در طرح تحویل 30 روزه مبلغ 58 میلیون تومان در زمان ثبت نام و مبلغ 57 میلیون تومان بعد از ارسال دعوت نامه پرداخت می شود. باقیمانده وجه به صورت تسهیلات 115 میلیون تومانی با دوره پرداخت 12 ماهه، نرخ تسهیلات 15 درصد و مبلغ هر قسط 10 میلیون و 380 هزار تومان است.

هدیه ویژه برای این طرح سرویس اولیه و ادواری رایگان در خدمات پس از فروش تا 20 هزار کیلومتر یا 18 ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) در نظر گرفته شده است.

نیسان جوک

نیسان جوک در 3 تیپ اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت در ایران عرضه می شد. در حال حاضر اما جهان نوین آریا قیمت کامل ترین و قدرتمندترین نسخه جوک را مشخص کرده. نیسان جوک برای آن دسته خریدارانی که علاقه بیشتری به هیجان دارند ساخته شده. این مدل دارای پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ است که می تواند تا 190 اسب بخار نیرو تولید کند. این قدرت با توجه به وزن 1.2 تنی جوک می تواند یک موشک زمین به زمین را در اختیار خریداران بگذارد. مدل اسپرت جوک ضمن دارا بودن امکانات تیپ پلاتینیوم، از ترمزهای قوی تر نیز برخوردار است. همچنین در نمای ظاهری جوک اسپرت با جزییات متفاوتی همچون قطعات تزیینی و رینگ های مشکی رنگ از 2 تیپ دیگر متمایز می شود و در این تیپ می توانید تریم داخل کابین را هماهنگ با رنگ بدنه سفارش دهید.

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

قیمت نیسان ایکس تریل با تعرفه جدید اعلام شد

تست فنی جامع نیسان ایکس تریل (آنرود و آفرود)

کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان آغاز شد

فروش نیسان ایکس تریل با هدیه ویژه خدمات پس از فروش

تیپ های مختلف نیسان جوک چه تفاوت هایی دارند؟ / 2 روی سکه جوک

تقابل نیسان جوک و تویوتا CH-R/ حمله مریخی ها به بازار کراس اوورها

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

رتبه اول رضایت مشتریان در فروش به جهان نوین آریا رسید

با قابلیت های حرکتی نیسان ایکس تریل بیشتر آشنا شوید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی