پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس LS جدید

لکسوس LS جدید تجسمی از سنت و فرهنگ ژاپنی + قیمت گذاری انواع مدل های LS

  لکسوس LS را می توان یک آلترناتیو قدرتمند در مقابل رقبای آلمانی قلمداد کرد که به مراتب بهتر از قبل شده است. 28 سال پس از نمایش نسل اول لکسوس LS در نمایشگاه دیترویت 1989، لکسوس برای معرفی نسل پنجم LS نیز دوباره نمایشگاه دیترویت را انتخاب کرد. LS بر پایه پلت فرم پرمیوم جدید […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۶

 

لکسوس LS را می توان یک آلترناتیو قدرتمند در مقابل رقبای آلمانی قلمداد کرد که به مراتب بهتر از قبل شده است. 28 سال پس از نمایش نسل اول لکسوس LS در نمایشگاه دیترویت 1989، لکسوس برای معرفی نسل پنجم LS نیز دوباره نمایشگاه دیترویت را انتخاب کرد. LS بر پایه پلت فرم پرمیوم جدید لکسوس  GA-L که در حقیقت نسخه توسعه یافته پلت فرم LC500 است شکل گرفته و ظاهری کاملا جسورانه و نوین دارد. LS را می توان نمادی از برند لکسوس برشمرد که تجسمی از سنت و فرهنگ ژاپنی در چهره آن نمایان است.

لکسوس LS جدید

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند:

لکسوس LS جدید 1.5 سانت از قبل کم ارتفاع تر است و اولین سدان لکسوس است که از پنجره لچکی عقب بهره می برد. طراحی LS فوق العاده است و می توان گفت یک از مدرن ترین ترکیب ها را میان سدان های F سگمنت به نمایش می گذارد. خطوط تیز و خشن بدنه از جلوپنجره دوکی شکل لکسوس با لقب COMPLEITY (پیچیدگی) الهام گرفته شده است. این فرم جلو پنجره، چراغ های 2 تکه جلو و استفاده از فرم حرف L در چراغ های عقب، به عنصری جدانشدنی از شخصیت لکسوس تبدیل شده اند.

فضای کابین هم طراحی فوق العاده ای دارد و از نظر کیفیت پرچمدار خودروهای این مقایسه است. LS جدید 5.23 متر طول، 1.9 متر عرض و 1.45 متر ارتفاع دارد و فاصله محوری اش به 3.12 متر می رسد. به لطف ابعاد بزرگ بدنه فضای کابین کاملا جادار است. صندلی های جدید با قابلیت تنظیم در 28 جهت ارمغان لکسوس برای سرنشینان هستند که به گرمکن، سیستم تهویه و ماساژور نیز مجهز شده اند. سیستم صوتی مارک لوینسون با 19 بلندگو کیفیت صدای یک کنسرت زنده را به نمایش می گذارد.

لکسوس LS جدید

یک صفحه نمایش 12.3 اینچی نیز در پیشانی کنسول جلو تعبیه شده که قابلیت کنترل از راه دور و ماوس لمسی هدایت می شود. توجه به جزییات و ساخت، عناصر کلیدی در این سدان لوکس هستند. تریم چوبی لیزر برشی، تزیینات شیشه ای کایروکات، نورپردازی مخفی و دوخت بی نظیر پوشش چرمی داخل کابین دست به دست هم می دهند تا نتوانید به این سادگی ها از کابین LS جدید دل بکنید. OMOTENASHI مفهوم مهمان نوازی ژاپنی است که در توسعه LS جدید برای راحتی سرنشینان سرلوحه کار قرار گرفته است.

لکسوس LS جدید

LS500 از یک پیشرانه V6 تویین توربو نیرو می گیرد. پیشرانه ای که میزان ارتعاشات آن به حداقل رسیده و 415 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این اولین بار است که یک لکسوس LS برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون، کمتر از 5 ثانیه زمان می خواهد و شتاب اولیه اش به 4.5 ثانیه می رسد. همچنین LS جدید اولین سدان لوکس خانوادگی است که به یک گیرباکس 10 سرعته مجهز شده. این گیرباکس از کوپه LC قرض گرفته شده و به لطف مبدل گشتاور جدیدف سرعتی یکسان با گیرباکس های 2 کلاچه دارد.

لکسوس LS جدید به صورت استاندارد در نسخه دیفرانسیل عقب در بازار عرضه شده که می توانید آن را به صورت 2 دیفرانسیل هم سفارش دهید. آخرین نسل تکنولوژی مدیریت داینامیک لکسوس برای کمک به حفظ ثبات و پایداری LS به کار گرفته شده و به لطف میله تثبیت کننده فعال، سیستم پویایی هندلینگ و فرمان پذیری چرخ های عقب، هندلینگ فوق العاده ای دارد. در ساختار LS جدید از مواد سبک وزنی استفاده شده تا نسبت به قبل 90 کیلوگرم لاغرتر باشد.

LS جدید از نظر ایمنی جای هیچ گله ای را باقی نمی گذارد و از ترکیب 2 سیستم ایمنی بهره می برد. کروز کنترل راداری، نور بالای هوشمند، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از خط و سیستم هشدار ترافیک پیش رو، از تجهیزات ایمنی جالب و مدرن در LS جدید هستند.

به تازگی لکسوس قیمت نهایی LS را اعلام کرده که نسبت به رقبای اروپایی خود بسیار پایین تر در نظر گرفته شده است.

لکسوس LS جدید

لکسوس LS500 با قیمت پایه ۷۵۰۰۰ دلار برای مدل دیفرانسیل عقب بفروش می رسد و مدل LS500h هیبریدی نیز برچسب قیمتی ۷۹۵۱۰ دلار را دارد. مشتریانی که به دنبال خرید نسخه LS500-F Sport هستند نیز باید مبلغ ۸۱ هزار دلار برای این خودرو پرداخت کنند. این قیمت ها نسبت به رقبای قدیمی و شناخته شده آلمانی بسیار کمتر می باشد. برای مثال مرسدس بنز S کلاس با قیمت پایه ۸۹۹۰۰ دلار و ب ام و سری ۷ با قیمت پایه ۸۳۱۰۰ دلار به فروش می رسد.

لکسوس LS جدید

البته لکسوس این امکان را به مشتریان داده است تا آپشن های سفارشی مشتریان نیز برروی این سدان لوکس نصب شود، البته مطمئناً قیمت تمام شده LS های سفارشی بیش از ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

 

فورد تودور 1928 در قاب هات‌راد

رونمایی از سوپراسپرت تویوتا

جیپ رانگلر پیرمرد 74 ساله با قلبی جوان

لکسوس افتخاری دیگر آفرید

بوگاتی شیرون در کدام کشورها فروش بیشتری دارد؟

فرزند کاری سانگ یانگ به میدان می آید!/معرفی رکستون اسپرت پیش از رونمایی در نمایشگاه ژنو 2018

معرفی شورولت کوروت GXE برقی/ عضلانی معروف بی سر و صدا قدرت نمایی می کند!

تویوتا FT-AC برای ماجراجویان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی