پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات لوکسژن

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

آرمان موتور کویر نماینده رسمی لوکسژن تایوان به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده. اولین حضور رسمی این شرکت در نمایشگاه های خودرویی کشور با نمایشگاه خودرو تهران همراه بود و در این رویداد مهم سبدی کاملی از محصولات خود را به نمایش گذاشت. حالا چند روز پیش از آغاز نمایشگاه خودرو اصفهان، آرمان موتور از حضوری […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۶

آرمان موتور کویر نماینده رسمی لوکسژن تایوان به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده. اولین حضور رسمی این شرکت در نمایشگاه های خودرویی کشور با نمایشگاه خودرو تهران همراه بود و در این رویداد مهم سبدی کاملی از محصولات خود را به نمایش گذاشت. حالا چند روز پیش از آغاز نمایشگاه خودرو اصفهان، آرمان موتور از حضوری پررنگ در این نمایشگاه خبر داده و این طور که پیداست جدیدترین محصول لوکسژن را در نصف جهان رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

نخستین بار در ابتدای سال جاری زمزمه هایی از حضور برند لوکسژن در ایران شنیدیم. مهمان تایوانی بازار ایران که با طراحی خاص اش، از همان ابتدا توجه علاقه مندان خودرو در بازار ایران را به خود جلب کرد. چند ماه پس از رونمایی از برند لوکسژن در ایران از سوی شرکت آرمان موتور کویر، شاهد رونمایی از تعدادی از محصولات این برند تایوانی تنها 2 روز قبل از آغاز دومین نمایشگاه خودرو تهران بودیم.

حضور آرمان موتور کویر با سبد کاملی از محصولات لوکسژن در نمایشگاه خودرو  تهران نیز چشمگیر بود و در مهمترین رویداد خودرویی کشور، تمام محصولات خود هم چون خودروهای S3، S3 EV، U5، U6، U7 و M7 را به نمایش گذاشت.

آرمان موتور کویر در آستانه برگزاری یکی دیگر از بزرگترین رویداد های خودرویی کشور خبر از رونمایی از محصولی جدید داده است. نماینده رسمی لوکسژن  در اولین روز چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان و راس ساعت 6 از خودروی جدید لوکسژن رونمایی خواهد کرد.

همچنین به نظر می رسد که این شرکت در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان، قیمت محصولات لوکسژن در ایران را نیز اعلام کند. خودروهای لوکسژن ابتدا به صورت کاملا وارداتی در ایران عرضه می شوند و این خودروساز تایوانی برنامه دارد تا در آینده به چرخه تولید خودرو در ایران نیز ورود پیدا کند. البته هنوز خبری از آغاز فروش محصولات لوکسژن در ایران نیست و پیش بینی می شود با آرام گرفتن وضعیت واردات خودرو و تثبیت شرایط، تایوانی های خاص به بازار ایران راه پیدا کنند.

ژنِ لوکس! / بررسی فنی لوکسژن U5 محصول جدید آرمان موتور کویر

تایوانی ها با لوکسژن به چرخه خودروسازی ایران می آیند

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -27/ ((فیلم)) رونمایی محصولات جدید لوکسژن توسط آرمان موتور

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 22/رونمايي محصولات جديد لوكسژن در شهر آفتاب

اسب لوکسژن برای بازار ایران زین شد/ افتتاح نمایشگاه و دفتر مرکزی خودروساز تایوانی در ایران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 18/تجربه جدید تایوانی ها در بازار ایران-لوکسژن به شهر آفتاب می آید

لوکسژن ، اولین حضور خودروسازی تایوان در ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی