پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی وای دی S7

نمایشگاه خودرو اصفهان (3) / اولین حضور بی وای دی S7 در اصفهان

چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از سوم تا 6 بهمن ماه میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است. حضور کارمانیا در جمع شرکت کنندگان این رویداد خودرویی قطعی شده است.  کارمانیا به عنوان نماینده و شریک تجاری بی وای دی چین در ایران در این رویداد خودرویی با دستی پر حاضر خواهد شد و بی وای دی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۶

چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از سوم تا 6 بهمن ماه میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان است. حضور کارمانیا در جمع شرکت کنندگان این رویداد خودرویی قطعی شده است.  کارمانیا به عنوان نماینده و شریک تجاری بی وای دی چین در ایران در این رویداد خودرویی با دستی پر حاضر خواهد شد و بی وای دی S7 را به عنوان جدیدترین محصولش، برای نخستین بار به شهر زیبای اصفهان می آورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

کارمانیا در شرایطی در نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر خواهد شد که بیش از یک سال از آغاز فعالیت اش می گذرد. در این یک سال، کارمانیا عملکردی قابل توجه در کامل کردن سبد محصولات اش داشته و در اکثر نمایشگاه های خودرویی کشور حضور پیدا کرده. بی وای دی S6، F3، E6 و S7 سبد محصولات کارمانیا را تشکیل می دهند. کارمانیا همزمان با حضورش در نمایشگاه های خودرویی، شرایط فروش متنوعی برای محصولات اش در نظر می گیرد و به نظر می رسد این رویه در نمایشگاه خودرو اصفهان نیز ادامه پیدا کند.

همچنین به تازگی کارمانیا در شهر اصفهان نمایندگی تاسیس کرده و همزمان با چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، جدیدترین محصولش یعنی بی وای دی S7 را برای نخستین بار به نصف جهان خواهد آورد.

بی وای دی S7 به عنوان مدل جدید بی وای دی S6 معرفی در نمایشگاه خودرو تهران 96 معرفی شد.  البته عرضه S7 به معنی توقف تولید S6 نیست و تولید این خودرو به موازات مدل جدیدش به عنوان محصول پرطرفدار و استراتژیک کارمانیا ادامه دارد. بی وای دی S7 به صورت فول CKD و با داخلی سازی 20 درصد داخل کشور به تولید می رسد.

بی وای دی S7 ترکیبی از فهرست کامل امکانات رفاهی و کیفیت ساخت قابل قبول را به نمایش می گذارد. همچنین باید گفت این شاسی بلند چینی از نظر فنی حتی در مقابل رقبای گران قیمت تر خود نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. S7 به یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری مجهز شده که از توربوشارژر بهره می برد و به لطف سیستم پاشش مستقیم سوخت، می تواند 203 اسب بخار قدرت در 5500 دور تولید کند. گشتاور 320 نیوتن متری نیز دست راننده را برای مانورهای حرکتی باز می گذارد. جذابیت های فنی S7 با گیرباکس 6 سرعته 2 کلاچه تکمیل می شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان ۹۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و در تاریخ 3 تا 6 بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان خودرو است.

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -38/((فیلم)) رونمایی بی وای دی S7 توسط کارمانیا

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

بررسی فنی بی وای دی E6 در آلوده ترین روزهای هوای تهران

خودروسازی کارمانیا ، نایب قهرمان خدمات پس از فروش (مصاحبه)

نام کارمانیا در لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش خودرو

راه اندازی سیستم حمل و نقل هوشمند بی وای دی چند پله بالاتر از زمین!

تولد یک سالگی گروه کارمانیا

حضور پرقدرت گروه کارمانیا در نمایشگاه خودرو کرمان

بی وای دی تانگ 2018 به بازار می آید/ فرزند درشت هیکل بی وای دی با لباس جدید

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 54/ استقبال گسترده از بی وای دی S7

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)- شماره 32/ BYD S7 تركيبي رقابتي از قابليت هاي فني و امكانات به روز

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره ۱۳/ نمایش محصولات و دستاوردهای جدید بی وای دی در غرفه کارمانیا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی