پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه سایپا-نمایشگاه خودرو اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (۱۱) / تنوع چشمگیر سبد محصولات سایپا در رقابت اصفهان

گروه خودروسازی سایپا حضور پررنگی در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان دارد. نمایندگی های سایپا در اصفهان در این نمایشگاه حاضر شده اند و نارنجی پوشان جاده مخصوص، طیف گسترده ای از محصولات جدید خود را به نمایش گذاشته اند. به گزارش خبرنگار جوان خودرو سایپا با زیر مجموعه های مهم خود در نمایشگاه خودرو […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا حضور پررنگی در چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان دارد. نمایندگی های سایپا در اصفهان در این نمایشگاه حاضر شده اند و نارنجی پوشان جاده مخصوص، طیف گسترده ای از محصولات جدید خود را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

سایپا با زیر مجموعه های مهم خود در نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر شده است. پارس خودرو مهمترین زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا، علاوه برا نمایش محصولات تولیدی خانواده رنو، انواع مختلفی از محصولات برلیانس را نیز به نمایش گذاشته است. در این میان برلیانس C3 جدیدترین محصول پارس خودرو به شمار می رود که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. همچنین به نمایش در آمدن یک نسخه تاکسی برلیانس سری ۲۰۰ با رنگ بندی مخصوص نیز خبر استفاده ناوگان حمل و نقل عمومی از این خودرو را می‌دهد. این در حالی است که سایپا فعالیت قابل قبولی در روند نوسازی ناوگان تاکسی‌ها داشته و سایپا آریو تاکسی قدم دیگری است که سایپا پیش از این در این راه برداشته.

از میان انواع مدل‌های چانگان که به تازگی در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش در آمده بود، نسخه‌های CS35 و CS75 به اصفهان آمده اند. CS35 کراس اوور چینی سایپاست که سایت کاشان تولید می‌شود و CS75 نیز به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

غرفه سایپا-نمایشگاه خودرو اصفهان

یکی از جذاب‌ترین و مهمترین محصولات سایپا در چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، سینروئن C3 است که پیشتر در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شده بود و حالا برای اولین بار در شهر اصفهان به نمایش درآمده است. این خودرو پسا برجامی محصول مشترک سایپا-سیتروئن به شمار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، چرخ هایش آسفالت جاده‌های ایران را لمس خواهند کردند.

دیگر محصول سایپا که در کانون توجهات قرار گرفته است، سایپا کوییک است که به تازگی فروش آن توسط سایپا آغاز شده و بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با این خودرو آشنا شوند و ویژگی‌های مختلف آن را بسنجند.

سراتو آپشنال و ساینا نیز دیگر محصولات پرطرفدار ساینا هستند که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده‌اند.

نمایشگاه خودرو اصفهان (۱۰) / بی وای دی با S7 به نقش جهان آمد

نمایشگاه خودرو اصفهان (۹) / ٧ سالگي حضور MVM X33 در ايران

نمایشگاه خودرو اصفهان (۸) / رونمایی از لوکسژن S5 در نقش جهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (۷) / رونمایی از کانورتیبل جذاب ب ام و در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (6) / مدیران خودرو هفتمین سالگرد ورود ایکس 33 به بازار ایران را در اصفهان جشن می گیرد

نمایشگاه خودرو اصفهان (5) / مانور کرمانی ها در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (4) / آرین موتور با میتسوبیشی به اصفهان می آید

نمایشگاه خودرو اصفهان (3) / اولین حضور بی وای دی S7 در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی