پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای آزرا جدید

هیوندای آزرا جدید پیش از سال 97 به ایران می آید

کرمان موتور نمایندگی رسمی و شریک تجاری هیوندای، جک و لیفان در ایران، به مناسب دهه فجر شرایط فروش متنوعی را آغاز کرده که بیش از 90 درصد محصولات این شرکت را شامل می شود. همچنین هیوندای آزرا جدید به زودی (پیش از سال 97) به سبد محصولات کرمان موتور اضافه خواهد شد و بلافاصله […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۶

کرمان موتور نمایندگی رسمی و شریک تجاری هیوندای، جک و لیفان در ایران، به مناسب دهه فجر شرایط فروش متنوعی را آغاز کرده که بیش از 90 درصد محصولات این شرکت را شامل می شود. همچنین هیوندای آزرا جدید به زودی (پیش از سال 97) به سبد محصولات کرمان موتور اضافه خواهد شد و بلافاصله بعد از رونمایی و معرفی رسمی، فروش آن در ایران آغاز خواهد شد.

حسن اکبری معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور، ضمن اعلام اینکه در شرایط فروش ویژه دهه فجر بیشتر خودروهای تولیدی از خانواده های هیوندای، جک و لیفان با پرداخت های نقدی یا اقساطی ارائه شده اعلام کرد، استقبال از پیش فروش هیوندای النترا تولید داخل به حدی زیاد بود که ظرفیت فروش آن بسیار سریع تکمیل شد و به نوعی در این محصول ما با سونامی فروش روبرو شدیم.

اکبری همچنین به تحویل اولین سری از هیوندای اکسنت های تولید داخل در هفته جاری اشاره و تصریح کرد: تحویل اولین سری از اکسنت های تولید داخل در هفته جاری انجام می شود. کرمان موتور قصد دارد بعد از داخلی سازی هیوندای النترا، هیوندای توسان را نیز به چرخه تولید داخل اضافه کند. با توجه به هدف گذاری ها و برنامه ریزی ها، این اتفاق در نیمه اول سال 2019 میلادی صورت می پذیرد.

هیوندای آزرا جدید که پیش تر احتمال ورود آن به بازار را داده بودیم، در آینده نزدیک در بازار کشور عرضه خواهد شد. به گفته حسن اکبری، این محصول جدید هیوندای پیش از سال 97 به طور رسمی رونمایی و معرفی می شود و پیش فروش آن بلافاصله بعد از معرفی آغاز خواهد شد.

مدل های قبلی آزرا در بازار ایران از محبوب ترین و پرفروش ترین خودروهای وارداتی به شمار می رفتند و پیش بینی می شود مدل جدید آزرا نیز این روند را ادامه دهد. با عرضه نسل ششم ازرا در بازار ایران، این خودرو شرایطی منحصر به فرد را تجربه خواهد کرد چرا که در حال حاضر در ایران بی رقیب است. نسل جدید رقبای اصلی آزار، از جمله تویوتا آریون و کیا کادنزا در ایران عرضه نشده اند.

هنوز اظلاعات دقیقی از نوع پیشرانه ای که برای عرضه آزرا در بازار ایران انتخاب شده، منتشر نشده است. اما با توجه به قوانین واردات خودرو و ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی، کرمان موتور مجبور است تا هیوندای آزرا جدید را با پیشرانه 2359 سی‌سی با سیستم تزریق مستقیم سوخت GDI به ایران عرضه کند. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت 190 اسب‌بخار در دور 6000 و بیشینه گشتاور 246 نیوتن‌متر در دور 4000 است که این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته، به محور جلوی این خودرو منتقل می شود. با این مشخصات هیوندای آزرا 9.7 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر برساند و در نهایت قادر است تا به بیشینه سرعت 213 کیلومتر در ساعت دست یابد. آزرا در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی، 8.3 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

مسئولان کرمان موتور صحبتی در مورد قیمت هیوندای آزرا جدید در بازار ایران نکرده اند. اما پیش بینی می شود با توجه به نرخ ارز، تعرفه های جدید واردات خودرو و شرایط بازار، این خودرو در بازار ایران حدود 300 میلیون تومان یا بیشتر قیمت داشته باشد.

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (ویژه دهه فجر)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X60 (ویژه دهه فجر)

پیش فروش جک S3 (ویژه دهه فجر)

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (ویژه دهه فجر)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (ویژه دهه فجر)

پیش فروش هیوندای اکسنت با تسهیلات ویژه (ویژه دهه فجر)

پیش فروش سانتافه 2017 (ویژه دهه فجر)

قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی مشخص شد + شرایط فروش ویژه با وام 80 میلیونی

النترا، برنده رقابت قیمتی در بازار ایران/ قیمت هیوندای النترا کرمان موتور اعلام شد

نهال شکوفایی در کویر کرمان/ نگاهی به فواید گسترش همکاری کرمان موتور با هیوندایی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی