پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 2008

کیفیت پژو 2008 چگونه ارزیابی شد؟

پژو 2008 نخستین حضورش در تست ارزیابی کیفیت را با 4 ستاره پشت سر گذاشت و با شناخته شدن به عنوان کم ایرادترین خودرو تولید داخل، توانست در صدر جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی قرار گیرد.  پژو 2008 محصول ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو-پژو) نخستین خودرو پسابرجامی در ایران و نخستین میوه قرارداد جدید […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

پژو 2008 نخستین حضورش در تست ارزیابی کیفیت را با 4 ستاره پشت سر گذاشت و با شناخته شدن به عنوان کم ایرادترین خودرو تولید داخل، توانست در صدر جدول رده بندی کیفی خودروهای داخلی قرار گیرد. 

پژو 2008 محصول ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو-پژو) نخستین خودرو پسابرجامی در ایران و نخستین میوه قرارداد جدید ایران خودرو و پژو به شمار می رود. با آغاز تولید 2008، این خودرو پسابرجامی نخستین حضورش در ارزیابی های ماهانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مورد سنجش کیفیت خودروهای تولید داخل تجربه کرده. نتیجه این ارزیابی نشان می دهد پزو 2008 تواسته 4 ستاره کیفیت را در کارنامه خود ثبت کند و با قرار گرفتن در صدر جدول کیفیت، عنوان با کیفیت ترین خودرو ساخت داخل را بدک بکشد.

کیفیت پژو 2008

محمدرضا معتمد مدیرعامل شركت ایكاپ ضمن اشاره به 4 ستاره شدن 2008 گفت: پژو 2008 میان خودروهای تولیدی كشور در بالاترین سطح كیفی قرارگرفت و به عنوان کم ایراد ترین خودرو تولید داخل شناخته شد.

وی افزود: سیتسم های كیفی PSA درتمامی خطوط تولید شركت ایكاپ رعایت می شود و نتیجه آن تولید محصولی با کیفیت همچون پژو 2008 و رضایت مشتریان از آن است.

مدیر عامل ایکاپ تاكید كرد:‌ گروه صنعتی ایران خودرو برای تولید خودروی بدون عیب در پسابرجام براساس برنامه راهبردی مدیریت ارشد در جهت جلب رضایت مشتریان، برنامه ریزی كرده است.

وی افزود: مشارکت میان ایران خودرو و شرکت پژو باعث شد همکاری مشترکی در زمینه پیاده سازی سیستم های به روز تولید و کیفیت در دستور کار شرکت ایکاپ قرار گیرد.

معتمد تصریح کرد: تولید محصول جدید در خطوط ایران خودرو سرمایه گذاری وسیعی در جهت ارتقای تکنولوژی و تجهیزات خطوط رنگ و مونتاژ به همراه داشت که این امر، باعث ارتقای کیفیت فرآیند و محصول شده است.

پژو 2008-ایربگ

همان طور که گفته های معتمد و نتیجه تست کیفیت پژو 2008 نشان می دهد، قراردادهای پسابرجامی خودروسازان نه تنها انتقال تکنولوژی و تنوع سبد محصول را برای صنعت خودرو به ارمغان آورده، بلکه باعث شده استانداردهای نوینی در خط تولید خودروسازان پیاده شود و بر کیفیت ساخت خودروهای داخلی بیافزاید.

فرمان پژو 2008

پژو 2008  با استفاده از پلت‌فرم PF1 پژوسیتروئن ساخته می‌شود که محصولات مختلفی بر پایه آن شکل گرفته اند. پیشرانه 1.6 لیتری بچه شیر فرانسوی  به سیستم پرخوران مجهز شده و می‌تواند قدرتی معادل 163 اسب‌بخار را در اختیار راننده بگذارد. جالب است بدانید این پیشرانه در 8 سال متوالی توانسته عنوان موتور برتر سال را به خود اختصاص دهد. پژو 2088 با یک گیرباکس 6 سرعته اتوماتیک در بازار ایران عرضه می شود و از نظر قابلیت های فنی، یک سر و گردن از رقبای هم قیمت و هم کلاس خود در بازار ایران بالاتر است.

از رقبای پژو 2008 در بازار ایران می توان به تویوتا C-HR ، رنو کپچر، نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی اشاره کرد. همان طور که پیداست، رقبای 2008 به صورت وارداتی CBU در بازار ایران عرضه می شوند و با توجه به افزایش قیمت نرخ ارز و تعرفه واردات خودرو، قیمت پژو 2008 به عنوان یک خودرو تولید داخل، به مراتب منطقی تر از رقبایش به نظر می رسد.

تولید 5000 دستگاه پژو 2008 در بهمن و اسفند+ برنامه تولید 2008 برای سال 97

تست و بررسی پژو 508 محصول جدید ایکاپ در جاده چالوس/شیر فرانسه در سیاه بیشه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی