پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان_cs35--2خط تولید_سایپا کاشان

تولید 850 هزار دستگاه خودرو در سایپا، هدف گذاری سال 97

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان های تهران و البرز گفت: هدف گذاری سال 97، تولید 850 هزار دستگاه خودرو است و فروش این تعداد محصول صرفا” از طریق شبکه نمایندگی های سایپا صورت خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : مهندس محسن جهرودی با […]

امیر
سه شنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نشست نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش استان های تهران و البرز گفت: هدف گذاری سال 97، تولید 850 هزار دستگاه خودرو است و فروش این تعداد محصول صرفا” از طریق شبکه نمایندگی های سایپا صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

مهندس محسن جهرودی با بیان مطلب فوق ضمن اشاره به آغاز طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور با حضور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مایه مباهات است که سایپا از طریق شرکت های سایپادیزل و زامیاد در طرح های نوسازی ناوگان تجاری کشور که با حضور رئیس جمهور کلید خورد، مشارکت جدی خواهد داشت.

وی گفت: طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور منجر به خدمات بسیار زیادی برای کشور خواهد شد چون که بر پایه کارشناسی های لازم صورت گرفته و مبنای آن، نوسازی ناوگان تجاری کشور است و دولت 50 درصد از هزینه های این طرح را تقبل می کند که خبر بسیار خوشی برای رانندگان و شرکت های تولیدی است.

جهرودی با اشاره به برگزاری سومین نشست خود با شبکه نمایندگی های سایپا، افزود: خوشحالم که با نشست امروز بخشی از دغدغه های مدیریتی من در خصوص شبکه نمایندگی ها به پایان رسید و برگزاری این نشست نقطه عطفی در تعامل با نمایندگان سایپا در استان های تهران و البرز است.

وی تاکید کرد: در این نشست شاهد بودیم که هیجان و نشاط و تعصب به سایپا همچنان موج می زند و این بسیار امیدوار کننده است.

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: اولین دستوری که در گروه سایپا صادر کردم، ممنوعیت فروش محصولات سایپا درخارج از شبکه نمایندگی هاست و تا روزی که مدیرعامل سایپا باشم بر این اصل پای بند خواهم بود.

گروه خودروسازی سایپا-خط تولید

جهرودی گفت: همه ما خانواده ای هستیم که در این صنعت ملی فعالیت می کنیم و در تعامل سایپا و شبکه نمایندگی ها، همدلی و همراهی دوطرفه مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه سبد محصولات اقتصادی در گروه خودروسازی سایپا ناقص است، خاطرنشان کرد: نبود محصولی بعد از پراید کاملا”  احساس می شود و توسعه و تکمیل سبد محصولات با جدیت دنبال خواهد شد.

مدیرعامل سایپا در ادامه گفت: مذاکرات جدی در زمینه تولید محصول با یک پلتفرم متوسط 6 خودرویی را آغاز کردیم که از نظر رده قیمتی بتواند جایگزین پراید شود و اطلاع رسانی آن پس از حصول نتایج لازم صورت خواهد گرفت.

جهرودی تاکید کرد: باید بتوانیم برنامه های کوتاه مدت ولی تاثیرگذار در صنعت خودرو و سایپا اجرا کنیم و امیدوارم که بتوانیم چهره محصول را در سایپا تغییر دهیم و با ایجاد نوآوری در این مجموعه با شتاب بیشتری در مسیر توسعه گام برداریم.

وی افزود: برای هر ذائقه ای باید بتوانیم یک محصول تولید کنیم و تمرکز بر روی یک رده قیمتی خودرو اشتباه است و توسعه و تکمیل سبد محصولات را با جدیت دنبال خواهیم کرد و نباید ظرفیت داخلی مان را از دست بدهیم.

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه باید محصولی را عرضه کنیم که برای سایپا سودآور باشد، تصریح کرد: رابطه بین سایپا و شبکه نمایندگی ها در قالب یک رابطه اقتصادی و سودآور برای دوطرف تعریف می شود.

جهرودی گفت: نرخ ارز بر روی محصولات سی کی دی گروه سایپا بسیار تاثیرگذار است و چنانچه بتوانیم 5 درصد از هزینه های محصولات سی کی دی را کاهش دهیم، بخش زیادی از هزینه های سایپا را پوشش خواهیم داد.

وی افزود: سراتو در ابتدای تولید با دلار 3 هزار و 200  تومان به بازار عرضه شده اما هم اکنون قیمت دلار بالای 4 هزار و 800 تومان است و با این شرایط سایپا برای تولید سراتو زیان می دهد که باید در خصوص قیمت گذاری منطقی این خودرو در حاشیه بازار تلاش شود.

مدیرعامل گروه سایپا در خاتمه گفت: در سایپا محصولات داخلی تولید می کنیم و با تولیدات داخلی امنیت خانواده، اجتماع و کشور تامین می شود.

بازدید دکتر روحانی از محصولات تجاری سایپا

تنوع در سبد محصولات سایپا

تولید برلیانس با موتور و گیربکس جدید

رکورد جدید پارس خودرو در تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی