پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس UX

فرزند جدید در خانواده لکسوس/ رونمایی لکسوس UX در سال 2018

لکسوس UX که پیش از این در نمایشگاه پاریس 2016 در قالب شاسی بلندی کانسپت بازدیدکنندگان را به وجد آورده بودو قرار است در نمایشگاه ژنو 2018 به صورت رسمی معرفی شود. سال ۲۰۱۶ کمپانی لکسوس در نمایشگاه خودرو پاریس یک کراس اوور با نام UX Concept را معرفی کرد. کراس اووری که با طراحی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۶

لکسوس UX که پیش از این در نمایشگاه پاریس 2016 در قالب شاسی بلندی کانسپت بازدیدکنندگان را به وجد آورده بودو قرار است در نمایشگاه ژنو 2018 به صورت رسمی معرفی شود.

لکسوس UX

سال ۲۰۱۶ کمپانی لکسوس در نمایشگاه خودرو پاریس یک کراس اوور با نام UX Concept را معرفی کرد. کراس اووری که با طراحی زیبا و خاص خود در این نمایشگاه بسیار درخشید.

لکسوس UX یک کراس‌اوور کوچک تر از NX قرارگرفته و با آئودی Q2 به رقابت خواهد پرداخت. کانسپت UX در مرکز طراحی ED2 لکسوس واقع در جنوب فرانسه طراحی ‌شد و پیش‌نمایشی از مسیر جدید لکسوس در طراحی محصولات آیندهٔ خود را در موتور شو پاریس 2016 در معرض دید گذاشت.

جالب است بدانید از همان سال لکسوس در اروپا نام‌های تجاری UX200 و UX250 را بنام خود ثبت کرد.

حالا خبرهای جدید از سوی کمپانی لکسوس در خصوص UX منتشر شده است که برای علاقه مندان به این برند لوکس و با کیفیت ژاپنی بسیار خوشحال کننده به نظر می رسد. کمپانی لکسوس در خبری اعلام کرده که قرار است از نسخه نهایی کراس اوور UX در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ رونمایی کند.

لکسوس UX

مراسم رونمایی لکسوس UX در ۶ مارس (۱۵ اسفند) برگزار می شود. تا کنون جزییاتی از مشخصات فنی لکسوس UX منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید که لکسوس تا چند روز آینده چه سورپرایزی رو می کند. اما می توان پیش بینی کرد با توجه به نوع نام گذاری لکسوس برروی محصولات خود، UX از پیشرانه ۴ سیلندر بهرمند خواهد بود.

فراخوان تویوتا و لکسوس برای احتمال آتش سوزی

تولید نسخه سفارشی لکسوس به مناسبت 10 سالگی سری F

انتظار 2 ساله برای لکسوس LC کانورتیبل

لکسوس LS جدید تجسمی از سنت و فرهنگ ژاپنی + قیمت گذاری انواع مدل های LS

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی