پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برنامه های مشترک سایپا و سیتروئن

گسترش برنامه های مشترک سایپا و سیتروئن

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به فرانسه سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز طراحی مهندسی پژوسیتروئن، با مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپا نیوز : در جریان نشست محسن جهرودی با خانم لیندا جکسون، فرایند پیشرفت برنامه همکاری مشترک ، […]

امیر
چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به فرانسه سفر کرده است، ضمن بازدید از مرکز طراحی مهندسی پژوسیتروئن، با مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپا نیوز :

در جریان نشست محسن جهرودی با خانم لیندا جکسون، فرایند پیشرفت برنامه همکاری مشترک ، محصولات انتخاب شده در این پروژه، انتقال دانش فنی به ایران و آماده سازی زمینه های شروع تولید محصولات جدید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
برخی از حاضران در محل این نشست اعلام کردند که جلسه مشترک مدیران سایپا و سیتروئن به دلیل پرداختن به جزییات فنی و بررسی ابعاد مختلف این همکاری از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و به نظر می رسد دو طرف بر سر شکل دهی به یک فضای جدید در همکاری ها به توافق رسیده اند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در پایان نشست خود، بدون اشاره به جزییات مطرح شده، فضای کلی مذاکره را مثبت و سازنده دانست و بر دستیابی به نتایج مناسب و مطلوب برای سایپا تاکید کرد.
گفتنی است محسن جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به دعوت مدیرعامل گروه پژوسیتروئن به فرانسه سفر کرده است، روز گذشته نیز از مرکز تحقیقات موتور و مهندسی شاسی این شرکت در حومه شهر پاریس بازدید کرد و در نشستی با مدیران این مرکز راه های همکاری مشترک را مورد بررسی قرار داد.

هدف گذاری سایپا سیتروئن برای برتر شدن در گروه PSA

تولید آزمایشی سیتروئن C3 در سایپا کاشان

سایپا سیتروئن در مسیر رشد

آقای کت و شلواری فرانسوی/ نگاهی به سیتروئن C6 محصول آینده سایپا

محصولات سیتروئن در سهم بازار سایپا تاثیر خواهد داشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی