پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیلی

خودروسازان بم از جیلی GC6 فیس لیفت رونمایی کرد + تصاویر

گروه خودروسازان بم، صبح امروز طی مراسمی در حضور نمایندگان تهران و شهرستانها، مدیران ارشد کرمان خودرو و جمعی از خبرنگاران، از جیلی GC6 جدید رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، پیش فروش این خودرو با قیمت قطعی 58.900.000 تومان از 6 اسفند در نمایندگی ها آغاز شده بود و حالا […]

javankhodro
شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

گروه خودروسازان بم، صبح امروز طی مراسمی در حضور نمایندگان تهران و شهرستانها، مدیران ارشد کرمان خودرو و جمعی از خبرنگاران، از جیلی GC6 جدید رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، پیش فروش این خودرو با قیمت قطعی 58.900.000 تومان از 6 اسفند در نمایندگی ها آغاز شده بود و حالا این مدل که دستخوش فیس لیفت شده، قرار است که به زودی روانه خیابانها شود.

نسخه فیس لیفت GC6 از همان موتور و گیربکس قبلی بهره می برد و تنها به روز رسانی نرم افزاری برای این خودرو اقتصادی اتفاق افتاده است. پیشرانه ۱٫۵ لیتری این سدان چینی مونتاژ داخل ۱۰۴ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور تولید می کند و نیروی پیشرانه توسط یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

جیلی GC6 جدید به امکاناتی نظیر دی لایت های جدید، سانروف، تریم داخلی دو رنگ، سیستم صوتی و تصویری جدید، سیستم تهویه اتوماتیک و… مجهز شده است.

جیلی GC6 به عنوان پرفروش ترین سدان سگمنت B بازار چین شناخته می شود و در بحث رضایت مشتریان چینی و بازارهای هدف، توانسته امتیازات بالایی را به دست آورد. مدل قبلی جیلی GC6 نخستین بار به خط تولید خودروسازان بم آمد و طی چند ماه گذشته، طبق آمار رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت، توانسته فروش بیش از هزار و دویست دستگاه را در ایران تجربه کند.

آلبوم تصاویر:

 

بیشتر بخوانید:

بهار جیلی در ایران / افتتاح خط بدنه سازی پیشرفته گروه خودروسازان بم (بمکو)

آرین خودرو پارس بازوی واردات محصولات جیلی در ایران

سهام داری یک یخچال ساز چینی در مرسدس بنز

جیلی جان تازه ای را در لوتوس می دمد

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

آغاز مجدد فعالیت خودروسازان بم با جیلی GC6

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی