پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیفان 820

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (اسفند 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 توسط کرمان موتور با تحویل یک ماهه در اسفند ماه سال جاری آغاز و اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (فروردین 97) فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (اسفند 96) : تجهیزات و امکانات لیفان 820 لیفان […]

امیر
یکشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 توسط کرمان موتور با تحویل یک ماهه در اسفند ماه سال جاری آغاز و اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (فروردین 97)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (اسفند 96) :

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (اسفند 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (اسفند 96)

تجهیزات و امکانات لیفان 820

لیفان 820 ابعاد مشابهی با تویوتا کمری دارد و از سدان های بزرگ و جادار این رنج قیمت به شمار می رود. صندلی‌های جلو به‌صورت برقی در ۶ جهت تنظیم می‌شوند و به گرمکن نیز مجهز شده‌اند. یک مانیتور ۶ اینچی لمسی نیز در کنسول جلو تعبیه شده. لیفان ۸۲۰  از ۶ ایربگ برخوردار است و از سیستم‌های ایمنی نظیر ABS، ESP، TCS و HBA بهره می‌برد و علاوه بر اینها، لیفان برای مقاوم‌سازی بدنه از میله‌های فولادی استفاده کرده است. این خودرو می‌تواند بالاترین امتیازات ایمنی بین‌المللی را کسب کند. هم‌چنین جالب است بدانید ۸۲۰ توانسته گواهی E MARK را از مراجع هلندی کسب کند و امتیاز عرضه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به‌دست آورد.

لیفان در ساخت ۸۲۰ از تکنولوژی کشورهای مختلف استفاده کرده. به‌طور مثال قفل مرکزی ساخته HUF آلمان است. تسمه تایم را شرکت DAYCO آمریکایی ساخته و سیستم‌های دینامیکی و پایداری الکترونیکی، ساخته شرکتی ژاپنی هستند. سیستم تهویه مطبوع نیز ساخت کمپانی VALEO فرانسه است و از فیلتر کربنی بهره می‌برد. لیفان ۸۲۰ از امکانات متفاوتی در این رده قیمتی، نظیر چشمی بازکننده درب صندوق عقب با تکان دادن پا زیر سپر و یا استارت دکمه‌ای بهره می‌برد. ۴ سنسور پارک در عقب و ۲ سنسور نیز در جلو نصب شده است و دوربین دید عقب کمک شایانی به پارک کردن می‌کند.

مشخصات فنی لیفان 820

لیفان پیشرانه محصولات‌اش را خودش با همکاری شرکت ریکاردو انگلستان تولید می‌کند. شاسی ۸۲۰ نیز طراحی شرکت MIRA انگلستان است. شرکت کرمان‌ موتور، لیفان ۸۲۰ را با پیشرانه ۲۳۷۳ سی‌سی و کد LF489Q در بازار ایران عرضه می‌کند. این پیشرانه توانایی تولید ۱۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. لیفان ۸۲۰ از گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک ساخت DSI استرالیا استفاده می‌کند که نسبتا عملکرد مناسبی دارد.

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (اسفند 96)

باشگاه داری به سبک کرمان موتور / اولین گردهمایی اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور برگزار شد

افتتاح سومین فروشگاه قطعات لوازم یدکی کرمان موتور

تحویل هیوندای های ثبت نامی کرمان موتور با قیمت قید شده در قرارداد

3 هیچ به نفع کره! اولین تست جمعی محصولات هیوندای کرمان موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی